مراسم تکریم و معارفه امام جمعه پیرانشهر با حضور پرشور روحانیون و طلاب سراسر استان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فعال آذر مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به آیات مختلف قران کریم در خصوص مهدویت آینده اسلام و کشور را در زیر سایه ی رهنمودهای اشخاص برجسته و انقلابی روشن و پیروز دانست و گفت، ماموستا محمودی شخصی مخلص، شجاع، دینی و باسواد و انقلابی بودند که خدمات ایشان از لحاظ دینی و انقلابی این شهرستان را جزو شهرستانهای پیشرو در اموردینی و انقلابی کرده بود.

ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این مراسم ماموستا محمودی را نمونه واقعی مقاومت و ایثار در جامعه دانسته و گفت وی الگو و نمونه ای از شخصیت انقلابی و اسلامی و استاد نمونه ای برای جامعه ی دینی و انقلابی استان بودند.

وی همچنین ضمن برشمردن خدمات ارزنده و ظرفیت واقعی ماموستا هاشم آبادی گفت اتحاد روحانیون و مردم با ایشان راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان خواهد بود و زمینه ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد شد.

در ادامه مراسم ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه سابق پیرانشهر ببان نمود: درست است من امروز تکریم شدم اما تا پای جان در سنگر اسلام و دفاع از حق مسلمین حضور دارم و بر آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی وفادار خواهم ماند و این را با ۲۵ سال خدمت صادقانه به نظام اسلامی ثابت کرده ام وی همچنین از ماموستا هاشم آبادی خواستند در راستای خدمت به مردم و نظام نهایت تلاش را داشته باشند.

ماموستا هاشم آبادی امام جمعه پیرانشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمت مجاهدانه امام جمعه سابق عنوان کرد: من همیشه شاگرد ایشان هستم و بر مواضع ایشان در قبال انقلاب اسلامی حمایت میکنم و ادامه دهنده راه و منش ایشان هستم و از راهنمایی های ایشان در ادامه خدمت به نظام مقدس استفاده خواهم کرد و دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم ناکام خواهم گذاشت.

وی گفت:این نظام اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر باپرجاست و ما مدیون خون شهیدان هستیم و هر چه قدر برای این نظام اسلامی زحمت بکشیم باز هم جوابگوی خون شهدا نیستیم و این قدردانی فقط با تلاش مجاهدانه میسر میشود.

در پایان این مراسم پیام نماینده ولی فقیه استان در تجلیل از این عالم ربانی ذکر گردید و طی این همایش از خدمات ماموستا محمودی قدردانی و ماموستا هاشم آبادی به عنوان امام جمعه و رئیس مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/