برگزاری نشست مطالبه گری مردم روستای جلدیان با حضور دستگاههای اجرایی شهرستان پیرانشهر انجام گرفت.

فرمانده سپاه پیرانشهر:مردم زحمتکش روستا شایسته خدمت هستند.

نشست مطالبه گری مردم روستای جلدیان با حضور فرماندار ،فرمانده سپاه پیرانشهر ، بخشدار لاجان و مسؤلین تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان با هدف پاسخ گویی به مشکلات و مطالبه گری های مردم به همت معاونت اجتماعی و بسیج ادارات و حوزه مقاومت بسیج جلدیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر در محل مسجد این روستا برگزار شد.

سرهنگ نقشی قره باغ فرمانده سپاه پیرانشهر در این نشست مطالبه گری بیان داشتند:سپاه پاسداران از اول انقلاب ، پاسدار انقلاب بوده و ایجاد امنیت پایدار که مرهون خون شهدای گرانقدر میباشد ، از وظایف اصلی این نهاد مقدس میباشد،مشارکت در سازندگی و محرومیت زدایی نیز از وظایف دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که همواره سپاه در کنار مردم میباشد.

وی افزود :سپاه پاسداران همیشه در خدمت مردم و در کنار آنها بوده و در سالهای سخت جنگ همچنان مدافع ملت بوده و در هر حال حامی مردم عزیز خواهد بودو امنیت مردم را خط قرمز می داند،مطالبه گری مردم از مسئولین با حضور در مساجد از برنامه های اولویت دار سپاه پیرانشهر بوده و تا رسیدن کامل مردم به مطالبات شان این نشست ها در سطح شهرستان و روستاها ادامه می یابد و این امر با همکاری سپاه و یاری مردم عزیز محقق میگردد.

ایشان در پایان :مردم‌ شریف و نجیب روستاها علی الخصوص روستای جلدیان شایسته خدمت هستند و از مسئولین ادارات در راس آن نماینده پرتلاش و فرماندار ولایی همان طور که به مردم خدمت میکنند ، به مشکلات مردم این روستا رسیدگی کنند و با پیگیری مشکلات مردم تا کسب نتیجه ، آسایش و آرامش را به مردم هدیه دهند.

در این نشست ضمن بیان مسائل و مشکلات مردم روستا در حوزه های مختلف؛ موارد توسط مسئولین شهرستان جهت پاسخ و پیگیری به دستگاهای مربوطه ارجاع گردید.

📆 سه شنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۱