دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی در اولین برنامه سفر کاری خود به جنوب استان از حوزه قضایی پیرانشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روژ نیوز:دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه محمدپور، زارع و اسدی معاونین قضایی، روز سه شنبه ۹ اسفند ماه در اولین برنامه سفر کاری خود به جنوب استان از حوزه قضایی پیرانشهر بازدید کردند.
عتباتی و همراهان در این بازدید با حضور در تمامی شعب محاکم، دادسرای عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف پیرانشهر این حوزه قضایی، ضمن بررسی وضعیت حوزه قضایی و کیفیت رسیدگی ها با کارکنان آن گفتگو و در جریان مشکلات و کمبودها قرار گرفته و دستورات لازم را به منظور مرتفع کردن آنها صادر نمودند.
تکریم مراجعین، سرعت و دقت در رسیدگی ها و تلاش برای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق از تاکیدات رئیس کل دادگستری استان در این بازدید بود.

ایشان در ادامه از کارخانه آرد و تولید نان پیرانشهر بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفت و قول پیگیری و حل مشکلات به مدیر عامل کارخانه دادند،درصورت راه اندازی کارخانه برای ۶۰ نفر بصورت مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد میگردد.

عتباتی از حوزه قضایی پیرانشهر با برگزاری ملاقات مردمی، با بیش از ۲۰ نفر از مراجعین دیدار چهره به چهره نموده و ضمن بررسی درخواست‌های آنان دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کرد.