شهردار پیرانشهر گفت: شهرداری پیرانشهر برای شناسایی متخلفین حوزه نخاله‌های ساختمانی جایزه پنج میلیون‌تومانی در نظر گرفته است و این جایزه برای تشویق مردم در پاکیزه نگهداشتن شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز صفر تفاخر شهردار پیرانشهر از تعیین #جایزه_پنج_میلیون_تومانی برای شناسایی متخلفین حوزه نخاله‌های ساختمانی خبر داد .

وی در این باره گفت: هر شهروندی که با ارسال تصویر و یا کلیپ ویدئویی از خودروهای سنگین و یا سه‌چرخه‌های حامل نخاله‌های ساختمانی که در ورودی‌های شهر، حریم شهر و حاشیه رودخانه‌ها اقدام به تخلیه نخاله می‌نمایند که باعث وضعیت نامناسب بهداشتی و چهره زشت سمعی و بصری شهر می‌گردد، فیلم واضح از راننده و پلاک و پسماند دپو شده توسط مرتکب جرم تهیه کنید و ظرف ۲۴ ساعت به شهرداری ارائه و به‌محض احراز صحت موضوع و حداکثر ظرف یک هفته جایزه ۵ میلیون‌تومانی توسط شهرداری پیرانشهر پرداخت خواهد شد .

شهردار پیرانشهر در ادامه افزود: برای داشتن شهری تمیز و سالم، لازم است که افراد با حقوق شهروندی آشنا بوده و نسبت به انجام وظایف و رعایت قوانین خود را مسئول بدانند. حمل نخاله و مصالح ساختمانی به‌صورت غیرمجاز و تخلیه آن‌ها در مکان نامناسب، از تخلفاتی است که افراد آگاهانه و یا به‌صورت ناخواسته مرتکب می‌شوند.

وی در ادامه اشاره کرد: لازم به ذکر است شهرداری پیرانشهر محلی را جهت تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهری به نشانی جاده نقده – پیرانشهر، جنب روستای رزگاری – سایت دفن نخاله «بازار قدیم دواب» تعیین نموده است.

در پایان شهردار پیرانشهر از مردم در خواست کرد در صورت مشاهده ماشین تخلیه نخاله ساختمانی به‌غیراز سایت تعیین شده توسط شهرداری در میدان دوآب، با شماره‌تلفن‌های ۰۹۱۴۱۶۶۹۲۴۸ مسئول خدمات شهری، ۰۹۱۴۴۴۲۳۱۲۲ -۰۹۱۴۴۴۴۶۱۳۳ ناظرین خدمات شهری تماس حاصل نمایند.

انتهای خبر/