رئیس ستاد انتخابات پیرانشهر گفت: انتخابات، تجلی‌گاه همبستگی و یگانگی است و هر ایرانی وظیفه دارد با حضور خود در این آوردگاه سرنوشت‌ساز، سهمی در رقم‌زدن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز خضر کاک درویشی فرماندار شهرستان پیرانشهر و رئیس ستاد انتخابات پیرانشهر در نشست هم‌اندیشی در راستای مشارکت حداکثری مردم پیرانشهر در انتخابات ریاست‌جمهوری با اعلام این خبر گفت: در شهرستان پیرانشهر در یک‌صد و ده شعبه آرای مردم جمع‌آوری خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: انتخابات موضوع روز جامعه و کشور است و با تأکید بر رهنمودهای رهبر انقلاب برای مردم، نامزدها و مجریان انتخابات، اگر این راهبردها عملی شوند، کشور از این مرحله حساس با سربلندی عبور خواهد کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات پیرانشهر ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص تعیین و آموزش اعضای شعب اخذ رأی و کاربران، خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی در انتخابات پیش رو، همان “وعده صادق” است و ستاد انتخابات به طور مجدانه برای تحقق این راهبرد تلاش خواهد کرد.

 

وی اشاره کرد: رأی‌دادن، حقی است که قانون برای هر شهروند واجد شرایط قائل شده است و از سوی دیگر، وظیفه‌ای ملی و اخلاقی در قبال سرنوشت خود، جامعه و کشورمان به شمار می‌رود. مشارکت حداکثری، تجلی مردم‌سالاری و حاکمیت ملی است و به جهانیان نشان می‌دهد که مردم ایران، زمام امور کشور را در دست دارند.

 

وی افزود: با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مسیر آینده کشور را به‌سوی توسعه، پیشرفت و آبادانی هدایت می‌کنیم؛ زیرا با مشارکت حداکثری بیشترین سلیقه مردم در امور اجرایی کشور به کار گرفته می‌شود و طبق سلیقه اکثریت مردم امور جاری کشور بر طبق قوانین انجام می‌گیرد و حاصل آن رضایت حداکثری مردم جامعه از امور جاری کشور خواهد بود.

 

کاک درویشی تأکید کرد: حفظ سلامت انتخابات خط‌قرمز ستاد است، علی‌رغم تمایلات شخصی هر یک از افراد نسبت به نامزدها، این تمایلات نباید در رفتار، کردار و گفتار و مأموریت خطیر ستاد انتخابات خللی ایجاد کند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مردم با هر سلیقه و دیدگاه و گرایشی باید در بحث ترغیب و تشویق جامعه به حضور حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی و آگاهی‌بخشی کنند. کسانی که در بین مردم نفوذ دارند در بحث دعوت از مردم برای ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو از نقش مؤثری برخوردار خواهند بود و به‌طورقطع مردم با هر گرایش و سلیقه با حضور حداکثری خود در روز انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر وحدت و همدلی خود به‌نظام را به ظهور خواهند گذاشت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات، تجلی‌گاه همبستگی و یگانگی است و هر ایرانی وظیفه دارد با حضور خود در این آوردگاه سرنوشت‌ساز، سهمی در رقم‌زدن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی ایفا کند.

 

انتهای خبر/