نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت این دو سردار بزرگ [حاج قاسم سلیمانی،اسماعیل هنیه]نشان می‌دهد که مقاومت، حدومرز نمی‌شناسد. هر کجا مظلومی باشد، مقاومت نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در پی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس مصاحبه‌ای با کمال حسین‌پور، نماینده مردم شریف پیرانشهر، سردشت و میرآباد انجام گرفت در ادامه با هم می‌خوانیم.

کمال حسین‌پور در این مصاحبه ضمن شهادت اسماعیل هنیه گفت: شهادت این بزرگ‌مرد را خدمت همه آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه افزود: شهادت، هنر مردان خداست. خون شهید هنیه، ریشه‌های مقاومت در منطقه را آبیاری و آن را تناورتر از همیشه خواهد کرد. شهادت وی، هدیه‌ای بود برای یک‌عمر مجاهدت. مرگ در بستر، شایسته چنین مجاهدی نبود.

کمال حسین‌پور در خصوص شهادت اسماعیل هنیه در تهران و شهید حاج‌قاسم سلیمانی در بغداد عنوان کرد: شهادت این دو سردار بزرگ نشان می‌دهد که مقاومت، حدومرز نمی‌شناسد. هر کجا مظلومی باشد، مقاومت نیز حضور خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با شهادت بزرگان مقاومت، آرمان مقاومت متوقف نخواهد شد.

حسین‌پور در مورد ارزیابی اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در باتلاق اقدامات خود در غزه گرفتار شده است. این رژیم با این اقدامات، به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت است. اما باید بداند که ملت فلسطین، ملتی مقاوم است و حتی از یک وجب از خاک فلسطین نخواهد گذشت. قدس شریف به امید خدا در آینده‌ای نزدیک آزاد خواهد شد.

کمال حسین‌پور در پایان مصاحبه در پیامی به ملت فلسطین گفت: به ملت مقاوم فلسطین می‌گویم که ما همواره در کنار شما هستیم و از مبارزات شما حمایت می‌کنیم. پیروزی از آن شماست.

انتهای خبر/