فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: آنان که علاقه‌مند توسعه کشورشان هستند، علاقه‌مند بقای آن عزت و اقتدار کشورش هستند باید در انتخابات شرکت کنند، از هر سلیقه و هر گروهی که یک آرمانی برای خودش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران پیرانشهر در مصاحبه با این پایگاه خبری گفت: انتخابات برای همهٔ کشورها مهم است، انتخابات در هر کشوری با هر سلیقه‌ای و با هر ایده و آرمانی که تشکیل شده؛ چون یک ارادهٔ سیاسی کشور رو تعیین می‌کند مهم است.

وی افزود: طبیعتاً برای کشور ما و انقلاب ما همین اهمیت هست انقلاب ما از بطن پیروز تا الان انتخابات زیادی رو داشتیم انتخابات مجلس انتخابات ریاست‌جمهوری خبرگان رهبری شورای شهر و روستا. در این مقطع از زمان باتوجه‌به پیامدهایی که انتخابات می‌تواند در ابعاد داخلی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من این انتخابات از هر زمان دیگری مهم‌تر است و بیانگر شعور سیاسی و اهتمام مردم کشورمان در این امر بسیار بااهمیت است و باتوجه‌به اینکه مردم عزیز کشورمان در هر مقطعی تشخیص خوبی را می‌دهند، زمان را خوب می‌شناسند؛ چه زمانی بیایند و حضور خودشان را اعلام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم علی‌رغم میل باطنی دشمنانمان مردم فوق‌العاده ظاهر خواهند شد و همت بالای آن‌ها بیانگر یک خواست سیاسی بسیار باشکوه را در کشورمان نشان خواهد داد و چیزی که مدنظر کشورمان و مسئولان است چیزی که مدنظر مقام معظم انقلاب است اول حداکثر مشارکت در این انتخابات، دوم یک انتخاب اصلح، یک فرد واجد شرایط، پیامد حضور گسترده مردم رئیس‌جمهور کشور عزیزمان ایران بشود.

رجبی در ادامه افزود: طبیعتاً همهٔ توصیه‌ها بر این است که مردم حضور پیدا کنند حضور قوی و گسترده. این جمعی هم که شما تشریف داشتید عرض کردم جمع ایثارگران، دقیقاً همین مردم همین عزیزان و همه آحاد مردم کشورمان به‌خاطر آن اقتداری که داریم، به‌خاطر عملیات وعده صادق را که برای تنبیه متجاوز بود برای تنبیه رژیم اشغالگر قدس بود دیدید ترازش چقدر بالا بود، شما تشییع با شکوهی که برای رئیس‌جمهور شهیدمان انجام شد را دیدید که چقدر در تراز جهانی بود دقیقاً گامی که می‌تواند دوتا گام قبلی رو قوت بدهد و در تراز آن باشد.

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی در پایان اظهار داشت: قطعا حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی خواهد بود. آنان که علاقه‌مند توسعه کشورشان هستند، علاقه‌مند بقای آن عزت و اقتدار کشورش هستند باید شرکت کند از هر سلیقه و هر گروهی که یک آرمانی برای خودش دارد.

انتهای خبر/