رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: شعار عدالت در سلامت جامعه به معنای دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت، فارغ از موقعیت اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی آنها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز، در راستای تاسیس بیمارستان شهید سلیمانی و ایجاد چالش‌ها و مشکلات در سالهای اولیه افتتاح این بیمارستان مصاحبه‌ای با امیر بهزاد رئیس بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر انجام شد، وی گفت: با شعار “عدالت در سلامت جامعه” به معنای دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت، آن را وظیفه‌ای می‌دانیم که باید به نحو احسن انجام دهیم.

وس ادامه داد: بی‌شک افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در راستای افزایش تخت‌های بیمارستانی، اتفاقی بسیار مسرت‌بخش و ارزشمند قلمداد می‌شود. این امر، به طور مستقیم در ارتقای نسبت تخت به جمعیت و در نتیجه، افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده در حوزه سلامت، نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.

بهزاد تاکید کرد: هرگاه شاهد افتتاح بیمارستانی با سازه جدید و مدرن هستیم، انتظارات و توقعاتی نیز در سطح جامعه شکل می‌گیرد، بدیهی است که مردم توقع دارند شاهد به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و پیشرفته در این بیمارستان باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: با کمال مسرت، باید اذعان داشت که تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان شهید سلیمانی، در سطحی بسیار مطلوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا قرار دارند. این امر، نشان‌دهنده تعهد و اهتمام مسئولان در جهت ارائه خدمات باکیفیت و در شأن مردم به مراجعین این بیمارستان است.

وی افزود: روند ارائه خدمات درمانی در کلیه بیمارستان‌های دولتی، به‌صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود. این موضوع، دسترسی آسان و بی‌وقفه بیماران به خدمات درمانی موردنیاز را تضمین کرده و از بروز مشکلات و چالش‌ها در این زمینه جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در راستای جذب و حفظ پزشکان متخصص و مجرب، تمهیدات بسیار ارزشمندی را در نظر گرفته است. این تمهیدات که شامل پرداخت‌های مناسب و همچنین فراهم‌ساختن زمینه فعالیت خارج از بیمارستان برای پزشکان می‌شود، نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در این بیمارستان خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر افزود: قطعاً، افتتاح هر پروژه بزرگ، با چالش‌ها و کمبودهایی نیز همراه خواهد بود. امید است که با همدلی و همکاری تمامی مسئولان و متولیان امر، در سطوح مختلف درون و برون بخشی، شاهد رفع این چالش‌ها و کمبودها باشیم و شعار عدالت در سلامت جامعه و ارائه خدمات باکیفیت به مردم، به نحو احسن جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: این شعار عدالت در سلامت جامعه به معنای دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت، فارغ از موقعیت اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی آنها است.

در ادامه وی تصریح کرد: قطعاً افتتاح پروژه بزرگ کم کاستی‌هایی رو در پی دارد که امید است با همکاری همه‌جانبه درون و برون بخشی بتوانیم شعار عدالت در سلامت جامعه و افتخار خدمت باکیفیت را در راستای ارتقای سلامت به نحو احسن پیاده‌سازی کنیم.

بهزاد در پایان خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات تمامی دست‌اندرکاران افتتاح این بیمارستان، امیدواریم شاهد تداوم چنین اقدامات ارزشمندی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه باشیم.

انتهای خبر/