🔸️اغتشاشگران باید جوابگوی خسارت وارده به اموال مردم و بیت المال باشند. 🔸️ رعایت حجاب و عمل به دستورات اسلام از موارد مورد تاکید خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود. ⬅️ماموستا محمودی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا س از حضرت فاطمه به عنوان یک زن نمونه جهان اسلام یاد کرد و گفت لازم است […]

🔸️اغتشاشگران باید جوابگوی خسارت وارده به اموال مردم و بیت المال باشند.

🔸️ رعایت حجاب و عمل به دستورات اسلام از موارد مورد تاکید خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

⬅️ماموستا محمودی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا س از حضرت فاطمه به عنوان یک زن نمونه جهان اسلام یاد کرد و گفت لازم است زنان مومن این زن نمونه اسلام را الگوی خود قرار دهند و بر رعایت حجاب و عفاف اهتمام ویژه داشته باشند.

🔹️تمسک به اسلام و عمل به دستورات این دین الهی از دیگر مباحث مورد تاکید در نماز جمعه امروز بود.

🔹️ماموستا محمودی در پایان خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان پیرانشهر با اشاره به ایجاد امنیت پایدار و قدردانی از نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد امنیت و محرومیت زدایی اظهار داشت،اغتشاشگرانی که مدتی شهر را نامن کردند و ضررهایی به جان و مال مردم زدند باید جوابگوی این کار ناشایست خود باشند.
وی از خانوادها خواست در جهت جلوگیری از اغفال فرزندان از سوی شبکه های معاند با تبلیغات اغتشاشگرایانه و صلب آسایش مردم ، در اداره مملکت و امنیت و آسایش نهایت همکاری را با خدمتکاران امنیتی نظام داشته باشند.