به گزارش خبرگزاری روژ نیوز؛ نمازجمعه عبادی سیاسی به امامت ماموستا هاشم آبادی و حضور نمازگزاران در مصلی امام (ره) پیرانشهر برپا شد.

شکرگزاری از نعمات الهی از موارد مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود که ماموستا هاشم آبادی ضمن اشاره به آن گفت:مسلمانان باید با ذکر الهی باید برای ازدیاد نعمات الهی شکرگزار این نعمات باشند که نفع آن افزایش نعمات الهی است و کفر نعمات الهی مصیبت را به دنبال دارد.

ماموستا هاشم آبادی با اشاره به آیات مختلف قران کریم در خصوص نعمات الهی در ادامه اظهار کرد: لازم است انسان وظیفه خطیر خود را در خصوص این نعمات الهی به درستی انجام دهد و اهل خیرات باشد و کمک به مستمندان را در زمره کارهای خود قرار دهد تا بر مال و قدرت و ثروت آنان افزوده شود.

ماموستا هاشم آبادی افزود: دعای مستمندان پس از دستگیری از ایشان، ارزشمنذترین پاداش برای نیکوکاران است و از جمله آموزه ‌های دینی ما است که در قرآن کریم، بارها به آن سفارش شده است،نوع دوستی و نیکوکاری موضوعی است که می توان بازتاب آن را در عرصه‌ های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و غیره دید و لمس کرد.شاید بتوان گفت احسان و نیکوکاری و کمک به مستمندان مانند نماز، گاهی باید آشکار انجام شود و گاهی مخفی باشد تا ریا محسوب نشود، در هر صورت خلوص نیت برای خداوند در احسان و نیکوکاری اهمیت دارد.