رئیس شبکه بهداشت پیرانشهر گفت: از اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و فاقد شرایط بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط کشف و ظبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز قرنی امین عشایری رئیس شبکه بهداشت گفت: در اولین روز از سال ۱۴۰۳ بازرسان بهداشت محیط واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت پیرانشهر در دو اکیپ به همراه بازرسان اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی از اماکن حساس مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید کردند و آموزش‌های لازم را به متصدیان ارائه دادند.

وی در ادامه افزود: کارگاه‌های شیرینی‌پزی، غذاخوری‌ها، هتل‌ها و غذاخوری‌ها از جمله اماکنی بودند که توسط بازرسان بازدید و نظارت شدند. در این بازدیدها کارشناسان بهداشت محیط بیش از ۷۰ لیتر روغن‌مایع را به علت استفاده مجدد و بیش از حد مجاز را معدوم کردند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید کارشناسان این اداره اظهار داشت: بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان پیرانشهر در چهار روز ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان پیرانشهر کشف و ضبط شد.

وی در پایان افزود: لازم به ذکر است که در چهار روز ابتدای سال، کارشناسان بهداشت محیط از اماکن تهیه و توزیع، کارگاه‌های شیرینی‌پزی و اماکن حساس بازدید به عمل آوردند که در این بازدیدها ۸ اماکن به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای خبر/