در راستای نظارت بر مواد غذایی در واحدهای تولید و عرضه از ابتدای اسفند سالجاری تا کنون  بیش از یک تن مواد غذایی که بیشتر کیک و کلوچه های نوروزی برای کودکان بودند کشف و ضبط گردید.

با پیگیریی و تشدید نظارت کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت، در راستای نظارت بر مواد غذایی در واحدهای تولید و عرضه، از ابتدای اسفند سالجاری تا کنون  بیش از یک تن مواد غذایی که بیشتر کیک و کلوچه های نوروزی برای کودکان بودند کشف و ضبط گردید.

در همین راستا مهندس امین عشایری ریاست مرکز بهداشت در گفتگو با روژ نیوز این شبکه با تاکید بر اینکه دغدغه ما حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان است گفت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط در قالب فوریت های سلامت محیط و کار و طرح تشدید  از ساعت هشت صبح تا ساعت بیست در سطح عرضه انجام خواهد شد، و با توجه به اینکه در این روزها فروش مواد غذایی توسط افراد دوره گرد و دست فروش ها افزایش یافته، همشهریان عزیز می بایست در خرید مواد غذایی به شرایط نه گانه بهداشتی دقت کنند و از فروشگاهها و اماکن معتبر و بهداشتی خرید نمایند.
▫️لازم به ذکر است همشهریان گرامی میتوانند هرگونه تخلف و مشکلات بهداشتی را شبانه روزی به شماره ۱۹۰ اعلام و اطمینان داشته باشند که به سرعت شکایات آنها بررسی خواهد شد.