امام جمعه ، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس و فرماندار شهرستان پیرانشهر در پیامی مشترک عید باستانی نوروز را تبریک گفتند.

‍ ‍ ‍ ‍

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«‍آغاز سال نو و رستاخیز دوباره طبیعت، جلوه ‌ای از قدرت ایزد یکتا و دمیدن روح امید و آفرینش پس از گذشت زمستان در کالبد زمین می باشد.»

خداوند منان را شاکریم که بار دیگر در بهار دوباره، رستاخیز طبیعت را به نظاره نشسته ایم. بهار، فصل طراوت و ترنم آبشاران را می توان در گذر روزهایش به گوش جان نوش کرد. و نوروز واسطه پیوندمان با طبیعت زنده و نو به نو شونده است که همچون هوای طبیعت سحرآمیز جان ما را به رستاخیز آشتی، آفرینش و رهایی از جمود می خواند.

آرزومندیم که خداوند زیر و زبر کننده دلها و دیده ها، تدبیر کننده شب ها و روزها، امور فردی و اجتماعی یکایک مردم عزیز ایران و بویژه مردم شریف شهرستان پیرانشهر را در سال ۱۴۰۲ به بهترین حالت ممکن دگرگون سازد.

🔹از حضور، همراهی و همکاری آحاد مردم  شریف شهرستان پیرانشهر، همه مسئولان ادارات، ارگانها و شورای اداری در جهت خدمت به مردم و توسعه شهرستان، نیروهای نظامی انتظامی، امنیتی،حوزه قضایی و اعضای محترم شورای تامین در جهت تامین امنیت مردم، روستائیان، بخشداران ،شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شهر و روستاها، فرهنگیان ،دانشگاهیان ،معتمدین، ائمه جمعه و جماعات و هیأت های مذهبی در جهت وظیفه خطیر روشنگری به مردم، خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در جهت پیگیری و بازتاب مشکلات مردم، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بعنوان مدافعان سلامت مردم، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان ،کشاورزان ،بسیجیان، اصناف و صاحبان صنایع ، معادن و همه کسانی که در پروژه ها، طرح ها، برنامه ها و مراسمات این شهرستان در سال ۱۴۰۱ به هر نحوی همراه و همگام بودند تشکر و قدردانی می نمائیم.

رجاء واثق داریم در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری نامگذاری سال ۱۴۰۲ به “مهار تورم، رشد تولید”؛ برای حرکت در این مسیر با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم و تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال،لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

• حاج ماموستا هاشم آبادی؛ امام جمعه پیرانشهر
• خصر کاک درویشی؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر
• کمال حسین پور؛ نماینده مردم شریف شهرستان

#عید_امید