با رایزنی های انجام گرفته توسط ریاست اداره ورزش و جوانا پیرانشهر و مساعدت رییس هیات پرورش اندام استان آذربایجان غربی فدراسیون پرورش اندام کشور با برگزاری مسابقات قویترین مردان در پیرانشهر موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی روژ نیوز: با موافقت مسئولین امر شهرستان پیرانشهر در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ میزبان جام بین المللی قویترین مردان میشود.

دراین راستا جلسه هماهنگی این مسابقات در خصوص نحوه برگزاری و زمان اجرای این مسایبقه با حضور نایب رئیس فدراسیون بدنسازی کشور سردار فیروزی رئیس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی  رئیس اداره ورزش وجوانان پیرانشهر  رئیس هیات بدنسازی شهرستان و مسئول کمیته قویترین مردان استان آذربایجان غربی در اداره ورزش وجوانان پیرانشهر توافقات اولیه اجرای مسابقات قویترین مردان  برگزار شد.

پیرانشهر یکی از شهرستانهای کشور است که در مسابقات قویترین مردان در سالهای قبل و امسال نماینده داشته است و یکی از قطب های پرورش  اندام در استان آذربایجان غربی میباشد.

انتظار میرود مسئولین استان و شهرستان به این موضوع اهمیت ویژه دهند و زمینه لازم را برای مطرح شدن نام پیرانشهر در سطح کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/