فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر در پیامی شهادت آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری روژنیوز در پی شهارت آیت‌الله و هیئت همراه پیامی صادر نمودند.

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه پیرانشهر به این شرح هست:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

زلال وجودی سید محرومان در قامت ریاست‌جمهوری هر چند کم بود؛ ولی میزان اثربخشی ایشان و تلاش‌هایشان برای نظام اسلامی و مناطق محروم و جبهه مقاومت اسلامی مؤثر و استحکام‌بخش اقداماتشان برای آینده ایران اسلامی بود .

عالم عامل و خادم‌الرضای مجاهد و مطلعی که در زمان خود امام‌زمان خودش را شناخت و با تاسی از راه‌ورسم شهید حاج‌قاسم سلیمانی با تعهد و اخلاص کامل شهادت‌گونه در خدمت امت ایران زندگی و شهادت‌گونه در راه خدمت و جهاد برای کشور به شهادت رسید .

نمود عاقبت‌به‌خیری در حیات دنیوی بر کلام رهبری معظم انقلاب جاری شد و در تمجید اقدامات ایشان و در پیام تسلیتی که زعیم امت اسلام صادر کردند، فرمودند: (رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثهٔ تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، ازاین‌رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.)

اینجانب شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست‌جمهور و خلبانان و هیئت همراه را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، دوستداران و جبهه مقاومت جهانی اسلام و ملت عزیز کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) را از خداوند منان خواستارم .

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره‌باغ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر

انتهای خبر/