مصادف با ولادت پربرکت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار مراسمی در مسجد حضرت فاطمه (س) سپاه پیرانشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر در مراسم روز پاسدار ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت : ملتی که امام حسین (ع) را در زندگی خود سرلوحه قرار دهد ، ملتی پیرو انقلاب خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ولی کوهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان پیرانشهر بیان کرد : پیامبر اکرم (ص) فرموده ((حسین منی و انا من حسین)) این سخن پیامبر نشان از حب ایشان به اهل بیت (ع) بود و تمام داشته پیامبر اسلام اهل بیت او بود.

ایشان ببان کرد: جامعه‌ای که نسبت به مسئله جهاد بی تفاوت باشد لباس ذلت بر تن کرده است و ملتی ترسو به حساب می‌آید.و در برابر دشمنان سرخم خواهد کرد در این بین پاسداران غیور مردانی هستند که همیشه در برابر دشمنان سینه سپر کرده اند جهاد میکنند و بمانند سرور و سالار شهیدان آزاده جهان هستند و سرخم نکرده اند.

ایشان با اشاره به آیات الهی اشاره نمود:پشتیبانی ملت از انقلاب و نظام، دشمنان را خوار می‌کند و کشور را به سمت تعالی پیش می‌برد و یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و در این خصوص خوب درخشیده است.

وی با بیان این که از زمانی که سپاه پاسداران شکل گرفت، با تبعیت از ولایت فقیه، افتخارات بسیاری را کسب کرده است .هر زمانی که در کشور مشکلی ایجاد شده است، نیرو‌های سپاه پاسداران در خط مقدم کمک رسانی قرار گرفتند در مواقع سیل زلزله کرونا و اغتشاشات اخیر در کنار مردم بوده اند و از اصل انقلاب دفاع کرده اند برای پاسدار فرق نمیکند که در کنار مردم ایران باشد یا بیرون از ایران در هر جایی صدای مستضعف بیاید سپاه آنجاست.
در پایان گفت:من بالشخصه از همه زحمات دوستان سپاهی ام تقدیر و تشکر میکنم بنابراین قدردانی از سپاه را یک وظیفه میدانم.

#اعیاد_شعبانیه

انتهای پیام/