فرماندار پیرانشهر گفت: اصحاب رسانه در پوشش خبری انتخابات، در انعکاس اخبار و رویدادها بادقت و ظرافت عمل کنند و با معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب، مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در راستای تبیین اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، نشستی با حضور فرماندار پیرانشهر، فعالین رسانه و خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.

 

کاک درویشی فرماندار پیرانشهر، در این نشست با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات، مصداق بارز احساس تکلیف و تعهد مردم نسبت به سرنوشت کشور است، اظهار داشت: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، می‌توانیم شاهد ایران قوی و سربلند باشیم.

 

وی شهید سید ابراهیم رئیسی را مصداق بارز خدمت به مردم دانست و گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام، نشان‌دهنده رضایت مردم از خدمات ایشان بود. وی ابراز امیدواری کرد که منتخب مردم در این دوره نیز راه خدمت به مردم را ادامه دهد.

 

کاک درویشی، از فعالان عرصه خبر و رسانه، در این نشست بر نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح و تبیین ضرورت مشارکت مردمی در انتخابات تأکید کرد و از خبرنگاران خواست: دیدگاه‌های مردم را در جامعه تقویت کنند و مشکلات و کمبودهای موجود را در قالب بسته‌های خبری منصفانه به گوش مسئولان برسانند.

 

فرماندار پیرانشهر خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش خبری انتخابات، در انعکاس اخبار و رویدادها بادقت و ظرافت عمل کنند و با معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب، مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق نمایند. انتظار می‌رود خبرنگاران در ثبت وقایع و اخبار با جلوه‌های خاص نهایت تلاش را داشته باشند و با معرفی دستاوردهای انقلاب مردم را دلگرم و حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را نشان دهند.

 

در این نشست همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های پیش‌روی خود در حوزه خبررسانی پرداختند و در پایان از تعدادی از فعالین رسانه فعال در سطح شهرستان تجلیل به عمل آمد.

حاضران در این نشست با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری بین رسانه‌ها و مسئولان، ابراز امیدواری کردند که با برگزاری انتخابات پرشور و انتخاباتی اصلح، شاهد دوره‌ای جدید از پیشرفت و آبادانی کشور باشیم.

انتهای خبر/