خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر با اشاره به بصیرت و تعهد ملت ایران در همیشه تاریخ انقلاب اظهار داشت نه دی ۱۳۸۸ضمن اینکه فتنه دشمنان را خاموش کرد بصیرت ملت ایران را به جهان نمایان کرد و به دشمنان نشان داد که توطئه و فریب و وعده های دروغین آنها در بین این ملت جایگاهی ندارد. […]

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر با اشاره به بصیرت و تعهد ملت ایران در همیشه تاریخ انقلاب اظهار داشت نه دی ۱۳۸۸ضمن اینکه فتنه دشمنان را خاموش کرد بصیرت ملت ایران را به جهان نمایان کرد و به دشمنان نشان داد که توطئه و فریب و وعده های دروغین آنها در بین این ملت جایگاهی ندارد.

ماموستا محمودی گفت، روز نه دی به عنوان یک روز تاریخی و روز میثاق امت با ولایت ادامه آشوب و فتنه که تا روز نه دی ۱۳۸۸ ادامه پیدا کرد بصیرت ملت عهد و پیمان را نسبت به نظام و رهبری تازه کرد.

وی با اشاره به این روز مهم و تاریخی از مسلمانان خواست فریب وعده و وعید و توطئه های دشمنان را نخورند و با بصیرت و بینش خود فرصت توطئه و دشمنی را از دشمنان بگیرند.

اشاره به آیات مختلف قرآن کریم در خصوص انفاق،نفس و یاریگری نیازمندان و رعایت حق و حقوق عامه از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا محمودی طی خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پیرانشهر بود.