مسئول بسیج ادارات سپاه پیرانشهر گفت: حضور مسئولان در مناطق محروم و گفتگوی رودررو با مردم، نشان‌دهنده ارتباط عمیق این قشر زحمت‌کش و مسئولان در دولت انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژ نیوز، در اقدامی جهادی و در راستای تحقق عدالت اجتماعی، میز خدمت تخصصی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات خدمت رسان در روستای کوپر، از توابع دهستان منگور پیرانشهر، برگزار شد. این اقدام که با استقبال گرم و پرشور عشایر این منطقه همراه بود، فرصتی مغتنم را برای آنان فراهم کرد تا مشکلات و نیازهای خود را به طور مستقیم با مسئولان مطرح کرده و خواستار رسیدگی به آنها شوند.

قادر خضرپور فرمانده حوزه بسیج ادارات پیرانشهر اظهار داشت: “برپایی میزهای خدمت و ارتباط مستقیم مردم با مسئولان، نقش مؤثری در کاهش مشکلات و پاسخگویی بهتر مدیران دستگاه‌های دولتی دارد.”

قادر خضرپور افزود: “حضور مسئولان در مناطق محروم و گفتگوی رودررو با مردم، نشان‌دهنده ارتباط عمیق این قشر زحمت‌کش و مسئولان در دولت انقلابی است.”

فرمانده حوزه بسیج ادارات پیرانشهر ادامه داد: با تأکید بر حل مشکلات مردم شهیدپرور شهرستان به طور عام و اقشار محروم و آسیب‌پذیر را از اهداف مهم برپایی میزهای خدمت دانست، “عشایر، قشری زحمت‌کش و مولد هستند که نقش مهمی در تولید و امنیت کشور ایفادرمی می‌کنند؛ لذا، رسیدگی به مشکلات و نیازهای آنان، از جمله وظایف مهم مسئولان است.”

وی افزود: در این میز خدمت که به همت و ابتکار حوزه بسیج ادارات شهرستان پیرانشهر و حوزه عشایری کوپر پیرانشهر ترتیب داده شده، مسئولان ادارات مختلف از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، تعاونی روستایی، امور عشایر، تعزیرات حکومتی، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، سپاه، دامپزشکی و آتش‌نشانی حضور داشتند. هر یک از این مسئولان با صبر و حوصله به مشکلات و دغدغه‌های عشایر گوش فراداده و راهکارهای لازم را برای حل آنها ارائه نمودند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات پیرانشهر تاکید کرد: مشکلاتی که در این میز خدمت مطرح شد، عموماً به کمبود آب آشامیدنی روستاها، راه‌های صعب‌العبور در مناطق کوهستانی و روستاهای صعب‌العبور، عدم دسترسی  مردم به امکانات بهداشتی و درمانی، و همچنین کمبود علوفه و نهاده‌های دامی برای دام‌های عشایری مربوط می‌شد.

با پیگیری و تلاش مسئولان، مشکلات مطرح شده در این میز خدمت به‌طورجدی پیگیری و مرتفع خواهد شد. بسیج ادارات موظف شد تا اتمام مشکلات احصا شده پیگیر موضوع باشد.

 

خضرپور در پایان افزود: میز خدمت جهادی کوپر، نمادی از عزم دولت مردمی برای تحقق عدالت اجتماعی و رسیدگی به دغدغه‌های مردم در تمامی نقاط کشور است. بدون شک، تداوم این اقدامات ارزشمند و جهادی، گامی مهم در جهت ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم، به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته خواهد بود.

انتهای خبر/