نماز جمعه شهرستان پیرانشهر به امامت ماموستا هاشم آبادی برگزار شد ایمان و عمل صالح و ذکر خداوند از نکات مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی با اشاره به ابعاد مختلف ایمان و عمل صالح و اجر و برکات معنوی این اعمال اظهار داشت: انسان میتواند با اعمال خویش هم در اوج بدبختی و خرابی باشد یا به اوج سعادت و خوشبختی برسد.
خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر در ادامه گفت،ما مسلمانان باید افتخار کنیم به پیامبر گرامی اسلام و با پیروی از قران و سنت پیامبر گرامی اسلام به سعادت خواهیم رسید.

ماموستا هاشم آبادی گفت:انسان احتیاج به قران و راهنمایی های خداوند تبارک و تعالی دارد و لازم است تمام انسانها اعم از مسلمان و غیرمسلمان نیازمند رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند و مکاتب شرق و غرب با عوام فریبی و وعده های دروغین سعادت و خوشبختی را از انسان دور میکنند و مسلمانان باید هوشیار باشند چرا که تنها راه سعادت عمل صالح و عمل به دستورات الهی است.

امام جمعه شهرستان پیرانشهر در ادامه اظهار داشت:در دنیا انسانهایی که کارهای صالح انجام میدهند و به دستورات الهی عمل میکنند در زندگی از حالت عادی بیرون می ایند و به سعادت میرسند.

وی در پایان خطبه ها ضمن تاکید بر خدمت به خانواده و جامعه برای مومن واقعی گفت: خدمت به خلق خدا و عمل صالح همه اقشار جامعه را از حالت عادی به حیاط طیبه میرساند و در مقابل این مسئله انسانهایی که مسلمان هستند ولی خداوند را فراموش میکنند زندگی سالم و خوشبختی نخواهند داشت چون مسیر زندگی را گم کرده اند.