مشکلات مجتمع خودروی پیرانشهر با حضور مسئولین این مورد بررسی و تمانی ابعاد طرح انتقال نمایشگاه‌های خودروی داخل شهر به این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی << روژنیوز >> مجتبی محمودی دادستان عمومی و انقلاب پیرانشهر با همراهی جمعی از مسئولان و خبرنگاران این شهرستان از مجتمع نمایشگاه خودروی ماد این شهر بازدید به عمل آوردند.

 

در این بازدید تمامی ابعاد طرح انتقال مشاورین و نمایشگاه‌های خودروی سطح شهر به این مجتمع و نیز مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت.

 

طی این بازدید دادستان پیرانشهر طی گفتگوی صمیمی با صاحبان نمایشگاه‌های خودروی مستقر در مجتمع خودروی در جریان مشکلات مشاورین خودروی و مجتمع قرار و بر رفع نواقصات موجود مجتمع فوق تأکید نمود.

 

همچنین جلیلی نقشی قره‌باغ فرمانده سپاه پیرانشهر نیز در راستای تسهیل در تردد به این مجتمع خودروی عنوان کرد: ایست بازرسی مستقر در ورودی شهر به درب پادگان ارتش انتقال داده خواهد شد تا دیگر شهروندانی که به این مجتمع برای خریدوفروش مراجعه می‌کنند درگیر ترافیک احتمالی این نقطه از مسیر قرار نگیرند.

 

طی این گزارش مقرر گردید؛ مشکلات روشنایی محوطه مجتمع در کمترین زمان ممکن برطرف و شهرداری پیرانشهر نیز در جهت دسترسی آسان شهروندان به این مجتمع ناوگان حمل‌ونقل عمومی را در این مسیر فعال‌تر نماید.

 

علاوه‌برآن مقرر گردید؛ تمامی نمایشگاه‌های سطح شهر پیرانشهر که مساحت آنان کمتر از ۱۲۰ مترمربع است برابر ضوابط و مصوبه شورای ترافیک شهرستان نسبت به انتقال نمایشگاه خود به مجتمع خودروی اقدام و در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

 

با تأسیس مجتمع نمایشگاه خودروی پیرانشهر و اجرای طرح انتقال نمایشگاه‌های خودروی به این مجتمع شاهد کاهش ترافیک نسبی در بلوار کمربندی کردستان هستیم و می‌توان گفت که اجرای این طرح دراین‌رابطه مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

 

از طرفی دیگر رونق کسب‌وکار و ابعاد اقتصادی بازار خودرو در این مجتمع، در گرو استقبال ذی‌نفعان و شهروندان پیرانشهر است که با حمایت‌های خود و مراجعه حداکثری به این مجتمع جهت معاملات خودرویی، می‌توان از مجتمع خودرویی پیرانشهر به‌عنوان یک نقطه اقتصادی شکوفا در آینده‌ای نزدیک یادکرد.

 

در نهایت، مجتمع نمایشگاه خودرویی پیرانشهر با حمایت مسئولان ذی‌ربط، مشاورین خودرویی و شهروندان از ظرفیت خوبی در جهت توسعه معاملات بازار خودرویی این شهرستان برخورد است.

انتهای خبر/