نماز جمعه شهرستان پیرانشهر در سومین روز از دهه فجر به امامت ماموستا محمودی برگزارشد.

ماموستا محمودی با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر بصیرت افزایی را مهم ترین بحث این هفته نماز جمعه قرار داد و گفت: مسلمان واقعی باید سعی کند بصیرت افزایی داشته باشد چرا که درک حقایق و مسائل دینی برای مسلمان واقعی واجب است.

ماموستا محمودی گفت،وقتی انسان درک درستی از مسائل و حقایق دینی داشته باشد یقینا سربلند خواهد شد و بدون بصیرت انسان منحرف میشود.

ماموستا محمودی با اشاره به حقایق و عمل خالصانه گفت افکار صحیح و منصفانه با بصیرت واقعی قابل تشخیص است.

ماموستا محمودی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت واقعی ایشان در تشخیص امور و پیشبرد اهداف اظهار داشت مقام معظم رهبری با تشخیص درست از مسائل اسلام و دشمن شناسی و دشمن ستیزی فتنه های مختلف را در دوران چند سال پیروزی انقلاب ایران اسلامی خنثی کردند و نظام و مردم را از زیر سلطه گری نجات داد ؤ جبهه مقاومت را در مقابل مستکبران ایجاد کرد.

وی ایجاد زیرساختهای مختلف عمرانی و اقتصادی و ارتقای حوزه های مختلف علمی و صنعت و فرهنگی و اقتصادی را قابل تحسین دانست و گفت، تمامی این دستاوردها در سایه ی انقلاب اسلامی و بصیرت مقام معظم رهبری به دست آمد.

  1. رفع مشکلات اقتصادی مردم و رفع نجومی قیمت کالا های اساسی مردم از دیگر موارد مورد تاکید خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.