سرهنگ نقشی قره باغ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت های این سردار سپاه اسلام به حوادث اخیر در منطقه اشاره کرد. ایشان در این مراسم نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه و شکست هژمونی غرب در خاورمیانه را برای همه کشورهای مسلمان یک الگوی اساسی دانسته و […]

سرهنگ نقشی قره باغ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت های این سردار سپاه اسلام به حوادث اخیر در منطقه اشاره کرد.

ایشان در این مراسم نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه و شکست هژمونی غرب در خاورمیانه را برای همه کشورهای مسلمان یک الگوی اساسی دانسته و نظام انقلابی را حامی کشورهایی دانست که بر اثر تحریم و سلطه غرب و کشورهای اروپایی دچار جنگ و عقب ماندگی سیاسی ، اقتصادی … شده اند .

وی در ادامه:حضور اسرائیل در آذربایجان یک فتنه سیاسی  امنیتی است که هدف از این حضور کشاندن ایران به جنگی است که برادر کشی را در منطقه ببیندند و از این مسئله مهم به سیاست های کثیف خودشان برسند .

وی در پایان افزود : امروزه نیازمند ارتقای بینش سیاسی هستیم به طوری که مردم باید در جهاد تبیین پیش قدم شده و مسئولین مربوطه باید به این امر مهم و فرمایش رهبر انقلاب اهتمام جدی داشته باشند .