◀️ نمازجمعه عبادی سیاسی شهرستان پیرانشهر به امامت امام جمعه موقت ماموستا رئوف عمری و حضور نمازگزاران برگزار گردید. ⭕ ایشان در خطبه های نماز جمعه این هعته به بیان معنای مفلس از زبان پیامبر اکرم (ص) اشاره نمودند و فرمود:انسانهایی که از نگاه خود همیشه در عبادت خدا هستند و در اوقات دیگر در […]

◀️ نمازجمعه عبادی سیاسی شهرستان پیرانشهر به امامت امام جمعه موقت ماموستا رئوف عمری و حضور نمازگزاران برگزار گردید.

⭕ ایشان در خطبه های نماز جمعه این هعته به بیان معنای مفلس از زبان پیامبر اکرم (ص) اشاره نمودند و فرمود:انسانهایی که از نگاه خود همیشه در عبادت خدا هستند و در اوقات دیگر در زندگی دیگران دخالت میکنند و از زندگی مردم سرک میکشند،جاسوسی میکنند و باعث بدبختی خانواده ها میشوند مفلس میباشد.

🔹️ایشان در ادامه :جاسوسی و تهمت توسط مسلمین قابل قبول نیست و مسلمان واقعی باید از این اعمال زشت و ناپسند دوری کنداین اعمال سنخیت کامل با عبادت بنده خدا دارد.

🔹️در جایی دیگر اشاره نمودند:در قرآن کریم اشاره شده،گناه خراب کردن خانه خدا از کشتن انسان به ناحق گناه کمتر است. زیراخدا انسان را ساخته و از روحش در او دمیده و انسان نباید به ناحق خون بنده ای را بریزد.

🔹️در پایان بیان نمود: بندگان راستین الهی همیشه در راستای کمک به هم نوع خود قدم‌ برمیدارند و هیچ گاه باعث بدبختی برادر مسلمان خود نمیگردد.