اولین همایش فرزندان شهدای پیرانشهر برگزار شد. این همایش به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرمانداری پیرانشهر با حضور فرماندار ،شهردار،فرمانده سپاه و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بهمت معاونت فرهنگی سپاه این شهرستان برگزار شد. کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در این جلسه گفت یکی از […]

اولین همایش فرزندان شهدای پیرانشهر برگزار شد.

این همایش به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرمانداری پیرانشهر با حضور فرماندار ،شهردار،فرمانده سپاه و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بهمت معاونت فرهنگی سپاه این شهرستان برگزار شد.
کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در این جلسه گفت یکی از ویژگی های خاص این جلسه این است که فرزندان شهدا یادگارانی از شهدا هستند و فرزندان شهدا روزگاران سختی را سپری کرده اند و مسیر انقلاب را گم نکرده اند.
فرماندار پیرانشهر در ادامه گفت،شهدا مسیر شهادت را انتخاب کردند تا ملت ایران در امنیت و آسایش زندگی کنند.
وی ادامه راه شهیدان و گم نکردن این راه را وظیفه اساسی و رسالت فرزندان شهدا دانست و گفت، جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ منطقه را به برکت خون شهدا را به دست آورده است و بر مسئولین لازم است با تمام توان در جهت خدمت به این قشر بزرگ کشور وارد عمل شوند.

کاک درویشی در ادامه گفت مستحکم کردن کارهای فرهنگی و رسانه و فضای مجازی در داخل کشور تنها راه مقابله و خنثی سازی طرح جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن میباشد.

فرمانده سپاه پیرانشهر نیز طی این نشست اظهار داشت امنیت امروز مرهون خون پاک شهداست و لازم است دولت و مسئولین با تمام توان در جهت خدمت به خانواده شهدا تلاش کنند.

سرهنگ نقشی قره باغ گفت،دشمن از شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران هراسان است و لازم است مسئولین در ارائه خدمات به مردم نهایت تلاش را داشته باشند و فرصت سواستفاده و فتنه را به دشمن ندهند.

فرمانده سپاه پیرانشهر در ادامه این نشست گفت فرزندان شهدا وارث انقلاب هستند،،دشمن با تمام توان در جهت ضربه زدن به انقلاب و آرمانهای انقلاب وارد شده است اما ملت انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی اجازه تعرض و توهین به خون پاک شهدا را نداده و نخواهد داد.

در پایان این مراسم از جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.