به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر، دکتر مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر بازدید کردند.

‍ ‍ ‍ ‍ ‍ 🔹‍ بازدید معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از واحد پیرانشهر

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری روژ نیوژ ، دکتر مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر بازدید کردند.
🔹 معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، طرح سرمایه گذاری دانشگاه برای ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی و تیرپارک را بررسی و ابراز امیدواری کرد که با ایجاد و راه اندازی این طرح دانشگاه آزاد اسلامی به ایفای رسالت اجتماعی خود در جامعه پرداخته و کمکی به حل مشکلات ترافیکی و خدماتی شهر نماید.
🔹 دکتر مهدی زواری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به موقعیت خاص شهرستان پیرانشهر از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی، پروژه مشارکت و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در این طرح را نویدبخش افزایش درآمدهای غیرشهریه ای در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/