امام‌جمعه پیرانشهر گفت: شهید رئیسی مصداق بارز خستگی‌ناپذیری بودند و به‌اندازه وسع و به‌اندازه قدرت خودشان، قدرت جسمانی‌شان که خدا به ایشان داده بود، کار می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز محمدصالح هاشم‌آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر در مصاحبه با این پایگاه خبری ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و امام‌جمعه تبریز آیت‌الله آل هاشم و استاندار استان آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه و هیئت همراه گفت: قبل از هر چیز تسلیت عرض می‌کنم خدمت مردم شریف کشورمان و محضر مبارک مقام معظم رهبری و همچنین به خانواده ایشان تبریک عرض می‌کنم که مقام بزرگی رو کسب کردند مقام شهادت مقام بزرگی است و از این مقام بالاتر نداریم.

وی در ادامه افزود: واقعاً رئیس‌جمهور و هیئت دولت یکی از بی‌نظیرترین رئیس‌جمهوری‌هایی بوده که در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جهادی و صادقانه‌ای انجام دادند و خدمات وی برای آحاد مردم شریف ایران‌اسلامی علی‌رغم تبلیغات سوء دشمن که می‌خواهد خدماتی که در نظام انجام می‌شود و خصوصاً توسط ریاست جمهور انجام می‌شد می‌خواست کم‌رنگ بکند ولی بازتاب  در اذهان عمومی خوبی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما قدرشناس زحمات ریاست‌جمهوری هستند و با تشییع وی این را عملاً ثابت کردند، حضورشان هم در تشییع‌جنازه و هم در مساجد و مصلی و در ذکر و حتی در ادعیه‌هایی برای نجات این بزرگواران ثابت کرد که مردم قدرشناس زحمات این خدمات این بزرگواران بودند.

وی ادامه داد: شهید رئیس‌جمهور بزرگوارمان یک انسان خیلی متدین و متقی بود در راه خدا،در اطاعات از رهبری  و ولایت‌پذیر بودند. در دوران خدمت وی ما مورد نداشتیم بگوییم که کوچک‌ترین تساهل و یا کوتاهی در خدمت به مردم کرده باشند. دوستانی که با یشان بودند گلایه می‌کردند که خیلی دارد کار می‌کند تلاش می‌کند به‌هرحال گلایه می‌کردند حتی مقام رهبری هم اعلام می‌کردند که ایشان زیاد تلاش می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز خستگی‌ناپذیری بودند و به‌اندازه وسع و به‌اندازه قدرت خودشان، قدرت جسمانی‌شان که خدا به ایشان داده بود، کار می‌کرد و همین شهادتشان هم مصداق بارز خدمات ارزشمند شهید بود که برای مردم شریف کشورمان انجام دادند.

وی در پایان افزود: انشالله خداوند بزرگ شهید رئیسی و همراهان شهیدش را قرین رحمت قرار دهد.

انتهای خبر/