شهردار پیرانشهر گفت: در راستای تحقق وعده‌های خود به شهروندان و ارتقای سطح کیفی زندگی آن‌ها، اقدامات گسترده‌ای در روز گذشته انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در مصاحبه اختصاصی با  شهرداری پیرانشهر، جزئیات فعالیت‌های گسترده شهرداری در روز گذشته اعلام شد.

 

شهردار پیرانشهر با ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه‌های شهری، اظهار داشت: در راستای تحقق وعده‌های خود به شهروندان و ارتقای سطح کیفی زندگی آن‌ها، اقدامات گسترده‌ای در روز گذشته انجام شده است.

 

شهردار پیرانشهر در رابطه با بهسازی فضای سبز شهرستان گفت: هرس درختان بلوار ۳۲ متری شهید باپیری و شستشوی روزانه پارک‌ها و بوستان‌های شهری به منظور حفظ زیبایی و طراوت شهر انجام شده است. همچنین، نصب پرچم عزای حسینی بر فراز پارک ملت به مناسبت ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) صورت‌گرفته است.

 

وی بر بهبود زیرساخت‌های شهری تأکید کرد و گفت: عملیات جدول‌گذاری بلوار کردستان و بلوار شهید حاصل احمدی گامی مهم در جهت ساماندهی آب‌های سطحی و جلوگیری از ایجاد آب‌گرفتگی در معابر است. همچنین، عملیات اجرایی آرماتوربندی محل احداث ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی در شین‌آباد نشان از توجه ویژه شهرداری به ایمنی و امنیت شهروندان دارد. احداث مغازه‌های میدان عرضه میوه و تره‌بار در پارک کودک و ورودی شهر نیز علاوه بر تأمین نیازهای غذایی شهروندان، به رونق اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

 

وی برای نظافت و بهداشت شهری افزود: عملیات حاشیه‌زنی و حذف علف‌های هرز در خیابان تمرچین و شستشوی معابر عمومی به منظور حفظ بهداشت و زیبایی محیط شهری انجام شده است.

 

وی با آماده‌سازی و زیرسازی برای آسفالت شهرستان خاطرنشان کرد: آغاز عملیات زیرسازی و آماده‌سازی کوچه‌های کوی خیام و خیابان باران برای آسفالت نشان از عزم جدی شهرداری برای بهبود وضعیت معابر و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد. با آسفالت این معابر، شاهد کاهش گردوغبار و تسهیل تردد خواهیم بود.

 

شهردار پیرانشهر در پایان ضمن تشکر از صبر و همراهی شهروندان، گفت: از آنان دعوت می‌نماییم تا نظرات و پیشنهادها خود را در جهت بهبود هرچه بیشتر خدمات شهری با شهرداری در میان بگذارند.

انتهای خبر/