جلیلی نقشی قره‌باغ فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: شهدای سلامت اسوه های جانفشانی هستند و در دوران کرونا با تقدیم جان خود به همگان ثابت کردند که در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  روژنیوز جلیل نقشی قره‌باغ فرمانده سپاه پیرانشهر و علی محمدنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر و رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در جمع خانواده شهید مدافع سلامت رحیم محمدی با اهدای هدایایی از مقام شامخ شهیدان و صبر و ایثار خانواده آنان تقدیر کردند.

 

جلیلی نقشی قره‌باغ فرمانده سپاه پیرانشهر در این دیدار اظهار کرد: فداکاری شهدای سلامت در دوران کرونا و مبارزه با این ویروس منحوس یادآور دوران دفاع مقدس بود، در آن زمان دشمن مشخص بود؛ اما این ویروس ناشناخته بود و شهدای زیادی در مقابله بااین‌همه گیری تقدیم انقلاب اسلامی شد.

 

نقشی قره‌باغ افزود: شهید رحیم محمدی نیز همانند سایر همکارانش از فرزندان ولایی و جان‌برکف نظام ایران اسلامی بود که آن‌طور که از خانواده و دوستان شهید شنیده‌ام کارکردن در بیمارستان و خدمت به بیماران کرونایی را به کارهای شخصی ترجیح می‌داد و در بسیاری از موارد به‌صورت خودجوش و بدون اطلاع قبلی، وقتی همکارانش را در فشار کاری می‌دید، به بیمارستان می‌رفت و به بیماران کرونایی خدمت می‌کرد.

 

وی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم و ارج‌نهادن به خانواده شهدا به زندگی ما عزت می‌بخشد، برای اینکه از شفاعت شهدا بهره‌مند شویم باید پاسدار خون آنها باشیم. اینک که خانواده شهدا نظاره‌گر ما هستند باید قدر آنان را دانست و با دلجویی و دیدار از آنها جای خالی فرزند عزیزشان را پر کنیم

 

وی تصریح کرد: دوران کرونا آزمایش بزرگ الهی برای ملت ایران اسلامی بود، در این دوران مشخص شد که باز هم کسانی هستند که جان خود را کف دست گذاشته و با عزم و اراده پولادین مانند سدی در مقابل تهدیدات مملکت اسلامی ایستادند و باگذشت و ایثار این همه‌گیری را مدیرت کردند و به آن پایان دادند.

 

در ادامه عبدالرحمن محمدی برادر شهید رحیم محمدی در این دیدار گفت: برادر شهیدم در دوران کرونا همیشه در بیمارستان حضور داشت، و زمانی که به او می‌گفتم که مرخصی بگیر عنوان می‌کرد با این وضعیت کرونا هیچ‌وقت از من نخواهید که مرخصی بگیرم. شهید خصوصیات بارزی ازجمله پرستاری از بیماران بدحال و سالخورده خارج از وقت اداری و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای، ایستادن بجای نوبت همکارانش و مراجعه کاری به بیمارستان در دوران شلوغی کرونا، داشتند.

 

برادر شهید در ادامه بیان کرد: از زمان شهادت برادرم تا به امروز یک روز هم جای خالی ایشان را احساس نکرده‌ایم و مسئولین خدمتگزار نظام با خانواده ما بصورت مرتب دیدار کرده‌اند.

 

گفتنی است: شهید رحیم محمدی تنها شهید سلامت دوران فراگیری ویروس منحوس کرونا در پیرانشهر بود که بعد از تحمل درد مبتلا شدن به کرونا در مورخه ۹ بهمن ۱۳۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

.انتهای خبر/