روحانی برجسته پیرانشهر گفت: شهدای خدمت در عمل به وظایف محوله، الگویی تمام‌عیار برای سایر مسئولان و کارگزاران نظام بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حجت طالعی، از روحانیون برجسته شهرستان پیرانشهر، به مناسبت گرامیداشت شهادت جمعی از خادمان صدیق نظام و انقلاب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، به تبیین ویژگی‌ها و جایگاه برجسته آنان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به آیه شریفه “الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا” خاطرنشان کردند: شهدای خدمت مصداق بارز و مبین این آیه نورانی بودند، چرا که در راه انجام وظایف خود و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با اخلاص و ایمانی مثال‌زدنی، در مسیر ترویج ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) گام برداشتند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین طالعی با بیان مصادیقی از خدمات و ایثارگری‌های شهدای خدمت، به ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، صداقت و تعهد به وعده‌ها به‌عنوان شاخصه‌های بارز این شهیدان والامقام اشاره کرد و گفت: آنان در عمل به وظایف محوله، الگویی تمام‌عیار برای سایر مسئولان و کارگزاران نظام بودند و با جان‌فشانی و از خودگذشتگی، ثابت کردند که خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بالاترین افتخار و سعادت در زندگی دنیوی و اخروی است.

روحانی برجسته پیرانشهر در ادامه با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: شهدای خدمت، درس‌های بزرگی از فداکاری و جان‌فشانی برای نسل جوان به یادگار گذاشتند. ما وظیفه داریم با تبیین سیره و منش این شهیدان والامقام، نسل آینده را به ادامه مسیر انقلاب و پاسداری از آرمان‌های شهدا تشویق و ترغیب کنیم.

وی در پایان مصاحبه خود، با آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های شهدای خدمت، از مردم ایران خواست تا با بصیرت و هوشیاری، در مسیر جهاد تبیین و تداوم راه شهدا گام بردارند و با حضور در صحنه‌های مختلف، به دشمنان انقلاب و نظام نشان دهند که راه شهدا همچنان پررونق و پویا است.

انتهای خبر/