فرماندار پیرانشهر گفت: این یکی از صفات بارز دکتر رئیسی بود که تا در قید حیات بود ساده‌زیستی‌اش را خاص و عام شاهد بودند و می‌دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در مصاحبه با این پایگاه خبری گفت: ضایعه دردناک شهادت رئیس‌جمهور عزیز بزرگوار، بااخلاص، مردمی و همچنین امام‌جمعه فقید تبریز حاج‌آقای آل هاشم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که نام پرافتخار وزیر مقاومت نام گرفتند در جریان مقاومت سهم بسیار بزرگی داشتند استاندار فقید آذربایجان شرقی و همه همراهان آقای رئیسی را از صمیم قلب خدمت مردم بزرگوار ایران بخصوص مردم عزیز و خون‌گرم شهرستان پیرانشهر تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه افزود: مراسم امروز باشکوه و عظمت خاصی در مصلی پیرانشهر برگزار شد از ساعات اولیه شروع مراسم همه شاهد بودیم که مردمانی ازته‌دل بااخلاص آمده بودند و امروز شرکت کردند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور ما خصوصیات منحصربه‌فردی داشت؛ دولت انقلابی و مردمی، خودش هم انصافاً یک شخصیت مردمی به تمام‌عیار بود در تراز انقلاب اسلامی ایشان مردم‌داری را انجام دادند و امروز ما در شهادتش این را می‌بینیم که مردم برای مراسمات تشییع‌جنازه این شهدای بزرگوار، رئیس‌جمهور شهید در اقصی‌نقاط کشور از همه جا می‌آیند.

وی در ادامه بیان کرد: اخلاص او منحصربه‌فرد بود کسی که از دنیا می‌رود و بعد از مرگش یا شهادتش ثابت می‌شود که واقعاً اخلاص تا چه حدی بوده است. مردمانی که امروز می‌آیند برای این مراسمات قطعاً اخلاص را در رئیس‌جمهور شهید ما دیده‌اند. در کنار مردمی‌بودنش از روز اولی که در سمت‌های مختلفی که رئیس‌جمهور ما حضور داشتند در قوه قضاییه در سازمان بازرسی در استان قدس رضوی در سمت ریاست‌جمهوری، شخصیتش همین بود و مردم‌داری را فراموش نکرد و این یکی از صفات بارز دکتر رئیسی بود که تا در قید حیات بود ساده‌زیستی‌اش را خاص و عام شاهد بودند و می‌دانستند.

فرماندار پیرانشهر در ادامه اظهار داشت: ضایعه بزرگ و دردناکی بود برای مردم ایران و قطعاً جبرانش سخت است؛ ولی این راه ادامه دارد حضرت آقا فرمودند در مناسبتی که با دوستان سپاهی در روز شهادت رئیس‌جمهورمان که این راه ادامه دارد و قطعاً ما روزهای سخت‌تر از اینها هم سپری کرده‌ایم. در سال ۱۳۶۰ که ۷۰ نفر از مسئولینش را از دست داد و دو ماه بعداز آن رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر هم شهید شدند؛ ان‌شاءالله خللی در خدمت‌رسانی به مردم بزرگوار ما انجام نمی‌شود.

انتهای خبر/