به گزارش روژ نیوز امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساختمان اداره بیمه سلامت پیرانشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با زیربنای ۳۷۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد .

این مراسم با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران،خانم جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی ، کاک درویشی فرماندار و حسین پور نماینده و روئسای ادارات شهرستان در جهت استفاده مردم این شهر از خدمات بیمه ای برگزار شد .

خانم دکتر جعفری : بیمه سلامت حدود ۸۰ درصد جمعیت پیرانشهر را تحت پوشش دارد که این افراد اغلب از خانواده های آسیب پذیر هستند .
در دو سال اخیر بیماران خاص و نوع ماهیت بیماری این عزیزان ، بیماری های تالاسمی ، قند ، پیوند اعضای حیاتی و ۱۰۷ نوع بیماری در جهت ارائه خدمات و حذف و یا کاهش فرانشیز درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت .

جعفری افزود سال ۱۴۰۰ ، ۹ کد خدمتی اضافه شده و از ۵۰ کد خدماتی به ۵۹ افزایش پیدا کرد .

وی افزود ۶ کد مشکلات نازایی نیز به صورت کامل تحت پوشش قرار گرفته و استان آذربایجان غربی در بحث خدمات بیمه ای جزء استان های برتر کشور هست .

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران : در بحث بیمه سلامت برای شهرستان های دیگر استان نیز زمین خریداری شده و برای شهرستان های نقده ، سردشت ، ماکو نیز در سال ۱۴۰۲ مراحل اولیه این پروژه ها شروع خواهد شد .

پورشاسب افزود: ان شاء الله در سال های آتی نیز با اقدام جهای دیگر شهرستان های استان صاحب ساختمان مستقل بوده و جمعیت بیشتری از این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهد گرفت .

کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در این مراسم یادآور شد:پیرانشهر صدای هلی کوپترها رو شاهد هست که نشان میدهد مرز با حضور نیروهای مسلح ، هنگ مرزی و سپاه در ارتفاعات صعب العبور قندیل در امنیت کامل هست .

کاک درویشی افزود: مردم این شهر لایق خدمت هستند و با توجه به مرزی بودن و محروم بودن این منطقه مستلزم توجه بیشتر هست و در همین راستا به عنوان نماینده دولت در این شهرستان از دکتر جعفری تشکر میکنم که توجه ویژه ای به مردم این دیار داشتند .

مهندس حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت ، ان شاء الله این خدمات با تمام توان ادامه داشته و شهرستان سردشت هم از این خدمات بهره مند شود .

شایان ذکر است کلنگ زنی این پروژه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ صورت گرفته بود و کمتر از ۲ سال به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/