خطبه‌های نمازجمعه پیرانشهر با تأکید بر وحدت مسلمانان و نابودی رژیم صهیونیستی به امامت ماموستا رئوف عمری برگزار شد.

خطبه‌های نمازجمعه پیرانشهر با تأکید بر وحدت مسلمانان و نابودی پرهیزانه صهیونیستی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پیرانشهر، ماموستا رئوف عمری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب را محکوم کرد و گفت: «رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود. ظلم و ستمی که این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارد، نمی‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. روزی خواهد رسید که مسلمانان با اتحاد و همبستگی بر این رژیم پیروز خواهند شد و زمین را از شر آن پاک خواهند کرد.» وی با اشاره به مظلومیت فلسطینیان و نقش استکبار جهانی در حمایت از رژیم صهیونیستی، افزود: «جنایات این رژیم مورد حمایت دولت‌های استکباری است، اما وعده خداوند این است که ظلم دوام نخواهد داشت و پیروزی در نهایت از آن حق و عدالت خواهد بود.»

 

وی همچنین بر اهمیت اتحاد میان مسلمانان تأکید کرد و گفت: «در دنیای امروز که دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و فتنه در میان مسلمانان هستند، اتحاد و همبستگی بیش از هر زمان دیگری ضروری است. تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام، کنارگذاشتن اختلافات جزئی و همبستگی در مقابل توطئه‌های دشمنان است. این وحدت است که به ما قدرت می‌بخشد و دشمنان ما را ضعیف می‌کند.»

 

ماموستا عمری در ادامه خطبه‌های خود به ماه مبارک ربیع‌الاول و ولادت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: «این ماه مبارک فرصتی است تا ما به یاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) باشیم و از اخلاق نیکو و سیره زندگی ایشان درس بگیریم. پیامبر اکرم (ص) الگویی کامل برای تمام بشریت است و ما باید تلاش کنیم تا با پیروی از آموزه‌های ایشان، راه هدایت را در زندگی خود ادامه دهیم.» وی همچنین به ویژگی‌های بارز اخلاقی پیامبر اسلام (ص) همچون صداقت، امانت‌داری، مهربانی و صبر پرداخت و افزود: «پیامبر با این خصوصیات توانست جامعه جاهلی را به‌سوی هدایت و نور سوق دهد و امروز نیز ما به این ویژگی‌ها نیاز داریم.»

 

ماموستا عمری از برپایی مراسم مولودی‌خوانی در شهرستان پیرانشهر به مناسبت ولادت پیامبر اسلام (ص) تقدیر کرد و گفت: «این مراسم‌ها نه نه‌تنها و خاطره پیامبر اکرم (ص) را زنده نگه می‌دارد، بلکه فرصتی است برای نزدیکی دل‌ها و ایجاد محبت بیشتر میان مسلمانان.» وی از مردم منطقه خواست که این سنت زیبا را باشکوه و احترام بیشتری برگزار کنند و جوانان را نیز به حضور و مشارکت در این مراسم‌ها تشویق نمایند.

 

در پایان، ماموستا عمری با دعا برای پیروزی مسلمانان و نابودی رژیم صهیونیستی، از مردم خواست که همواره در مسیر حق و عدالت قدم بردارند و از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام آگاه و هوشیار باشند. خطبه‌های وی با استقبال گسترده نمازگزاران مواجه شد و بسیاری از مردم از سخنان او قدردانی کردند.

 

انتهای خبر/