مردم بیدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال می‌توانند مشت محکمی را بر دهان استکبار بزنند و این رویداد می‌تواند آغازی باشد برای برچیدن طومار رژیم کودک کش باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن رهبر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر گفت: ۱۳ آبان‌ماه در سه برهه تاریخ ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. اولین برهه، کلیدی‌ترین قسمت ماجرا است که منجر به تبعید امام خمینی (ره) به‌خاطر سخنرانی ایشان در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون شد. این اتفاق، نقطه عطفی برای خیزش مردم و جبهه‌گیری در مقابل رژیم پهلوی بود.

 

حسن رهبر در ادامه بیان کرد: بیداری مردم در نهایت منجر به سرنگونی رژیم طاغوت شد. در آن زمان، افراد بیشتری نسبت به عملکرد شاه، جلوی رژیم را می‌گرفتند. همچنین، کشتار بی‌رحمانه رژیم شاه در ۱۳ آبان سال ۵۷ که در محوطه دانشگاه تهران رخ داد، اتفاقی بسیار تلخ بود و به کالبد بی‌جان رژیم طاغوت ضربه زده شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: آخرین اتفاق مهم در تاریخ ۱۳ آبان، رویدادی است که به‌عنوان انقلاب دوم نیز شناخته می‌شود. در ۱۳ آبان سال ۵۸، لانه جاسوسی و سفارت استکبار جهانی، به‌وسیلهٔ دانشجویان خط امام تسخیر شد. این اقدام باعث شکست استکبار جهانی و نشان داد که امام انقلاب از اولین ساعت پیروز، همواره در دفاع از مظلومان است و از هیچ قدرتی نمی‌ترسد.

 

وی در ادامه افزود: در طول این ۴۵ سال، امامین انقلاب تأکید داشته‌اند که دفاع از مظلومان و مخصوصاً دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه از اولویت‌های اصلی ماست. ایشان با دفاع از مظلومان، قدرتمندترین قوای استکبار و صهیونیسم را به‌تنهایی روبه‌رو کردند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رهبر باتوجه به اهمیت بالای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: مردم آگاه ایران عزیز با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، می‌توانند مشت محکمی را بر دهان استکبار بزنند و این رویداد می‌تواند آغازی باشد برای برچیدن طومار اسرائیل غاصب. این وعده الهی است و خود خداوند متعادل آن را برای جهانی‌شدن اسلام قرار داده است. همچنین، وعده رهبر عزیزمان نیز این است که اسرائیل در آینده‌ای نزدیک روی نخواهد دید.

انتهای خبر/