به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در گفتگو با کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص فسادستیزی دولت گفت: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی فساد سیستماتیک نداریم، دشمنان انقلاب و ایران اسلامی مترصد (چشم‌به‌راه) فرصت هستند تا به مردم القا کنند که اگر در کشور فسادی شکل گرفت آن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در گفتگو با کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص فسادستیزی دولت گفت: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی فساد سیستماتیک نداریم، دشمنان انقلاب و ایران اسلامی مترصد (چشم‌به‌راه) فرصت هستند تا به مردم القا کنند که اگر در کشور فسادی شکل گرفت آن فساد سیستماتیک است.

 

حسین‌پور در ادامه بیان کرد: البته مردم بارهاوبارها جواب آنها را با حمایت و حضور خود داده‌اند. دولت مردمی دکتر رئیسی هم از بدو تأسیس شعارش مبارزه با هر نوع فسادی بوده آقای رئیس‌جمهور بارها اعلام کرده که این دولت‌محور شناسایی و برخورد با گلوگاه‌های فساد بوده و در مبارزه با فساد و رانت خط قرمزی ندارد و با کسی هم عقد اخوت نبسته است.

 

وی در پایان تصریح کرد: خودم به این موضوع اعتقاد دارم که دولت رئیسی با مفسدان در هر سطحی مماشات نخواهد کرد و مفسدان بدانند دولت دیریازود به سراغ آنان خواهد رفت.

 

انتهای خبر/