فرمانده انتظامی پیرانشهر: چند روز اخیر چندین باند سارقین و کلاهبرداری در پیرانشهر دستگیر شدند و عملاً در این شهرستان شاهد  کاهش سه درصدی آمار سرقت بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز یونس ارجمند فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در چند روز اخیر چندین باند سارقین و کلاهبرداری در پیرانشهر دستگیر شدند و عملاً در این شهرستان شاهد  کاهش سه درصدی آمار سرقت بودیم.

یونس ارجمند فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر در این نشست ضمن اشاره به کاهش سه درصدی سرقت در شهرستان گفت؛ باتوجه‌به مطالبات همشهریان مبنی بر اعلام سرقت در خانه‌باغ‌هایی سطح شهرستان، پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با تلاش همکاران باند سارقان خانه‌باغ‌های شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

ارجمند افزود؛ این عملیات به‌صورت ویژه انجام گرفت و دراین‌رابطه ۶ سارق و ۲ مال‌خر دستگیر شدند و جمع کالاهای مکشوفه از این سارقان به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بازپس گرفته شد.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر در ادامه گفت؛ طی چند روز گذشته شاکیان زیادی دررابطه با یک پرونده کلاهبرداری به ارزش بیش از یکصدوپنجاه میلیارد ریال به اداره آگاهی شهرستان مراجعه کردند و باتوجه‌به اهمیت موضوع سریعاً اقدامات انجام گرفت و با تلاش همکاران در اداره آگاهی شهرستان این باند کلاهبرداری به همراه چهار همدست دستگیر شدند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

یونس ارجمند افزود؛ دررابطه‌با این پرونده کلاهبرداری تاکنون نزدیک به سی شاکی فردی نسبت به این باند کلاهبرداری اعلام شکایت کرده‌اند و از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود، افرادی که دراین‌رابطه شاکی هستند با دردست‌داشتن مستندات به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند و نسبت به شناسایی این افراد اقدام و شکایت خود را تقدیم کنند تا مراحل قانونی این پرونده انجام گیرد.

 

سرهنگ ارجمند دررابطه‌با دیگر اقدامات پلیس در شهرستان پیرانشهر اظهار داشت؛ یک سارق نیز که از سال ۹۶ متواری شده بودند پس از گذشت ۶ سال دستگیر شدند، همچنین سه نفر سارق نیز که اقدام به سرقت موتورسیکلت و اتومبیل می‌کردند نیز دستگیر شده و یک نفر سارق دیگر که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده جمعاً به ارزش سه میلیارد ریال دستگیر شد.

انتهای خبر/