در اقدامی خداپسندانه، کمال خسروی، خیر نیکوکار پیرانشهری، با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، متعهد به احداث و واگذاری پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای کارخانه قند به این شبکه در سال ۱۴۰۳ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژ نیوز شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در راستای توسعه خدمات اورژانس و امدادرسانی به مردم، با آقای کمال خسروی، خیر سلامت این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

در اقدامی خداپسندانه، کمال خسروی، خیر نیکوکار پیرانشهری، با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، متعهد به احداث و واگذاری پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای کارخانه قند به این شبکه در سال ۱۴۰۳ شد. این اقدام خیرخواهانه که در راستای توسعه خدمات اورژانس و امدادرسانی به مردم این منطقه انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و بین مردم داشته و بار دیگر جلوه‌ای از روحیه همدلی و نیکوکاری مردم را به نمایش گذاشت.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر ضمن تقدیر از این خیر سلامت درخصوص این اقدام خداپسندانه گفت: “دنیا مزرعه آخرت است و خداوند متعال قطعاً مزد این کارها را هم در این دنیا و هم در آخرت خواهد داد.”

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر ادامه سخنان خود از سایر خیرین شهرستان خواست تا در انجام پروژه‌های بهداشتی و درمانی پیشقدم شوند تا شاهد رشد و شکوفایی حوزه سلامت شهرستان پیرانشهر باشیم.

دکتر رضازاده، رئیس اورژانس استان افزود: با تقدیر و تشکر از آقای خسروی، امیدواریم که عمل خیرین به‌عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه و شهرستان پیرانشهر در تمامی حوزه‌ها، خصوصاً حوزه سلامت، نهادینه شود.

خسروی در خصوص انگیزه خود از این اقدام خداپسندانه اظهار داشت: “پس از فوت فرزندم، به دنبال انجام کاری خیر برای یادبود او بودم. با راهنمایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، تصمیم گرفتم این کار را با ساخت پایگاه اورژانس بین جاده‌ای کارخانه قند که نیاز اساسی این شهرستان است، در این روستا انجام دهم.”

همچنین احداث این پایگاه اورژانس، ضرورتی انکارناپذیر برای ارتقای سطح سلامت و خدمات اورژانس در این منطقه به شمار می‌رود. کارخانه قند پیرانشهر که در جاده‌ای پرتردد واقع شده است، همواره شاهد تردد حجم قابل‌توجهی از خودروها و ادوات کشاورزی است. این موضوع، خطر بروز حوادث و سوانح را افزایش می‌دهد و نیاز به خدمات اورژانس را در این منطقه دوچندان می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است: زمین این پایگاه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای در نظر گرفته شده برای ساخت آن ۱۵۰ مترمربع خواهد بود.

با احداث این پایگاه اورژانس، دسترسی اهالی این منطقه به خدمات اورژانس و امدادرسانی به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. این اقدام خیرخواهانه آقای خسروی، نمونه‌ای از مشارکت ارزشمند خیرین در توسعه و آبادانی کشور و منطقه است.

انتهای خبر/