یادواره شهدای منگور با حضور حاج آقا جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه پیرانشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان ،خانواده شهدا وایثارگران و عموم مردم درمسجد خاتم الانبیاء شهرک منگور پیرانشهر برگزار گردید.

حاج آقا جلیلی اظهار کرد:بدانید اگر عزیزان شما در راه اهل بیت جان خود را کف دست گذاشته اند ، خداوند متعال از آنها راضی بوده و همین دلیل بر شهادت آنها بود همچنان که پیامبر اسلام فرموده:کسی در راه اسلام به شهادت میرسد خداوند اولین کسی است که در خانواده او حضور پیدا میکند.در جایی دیگر نیز پیامبر میفرماید:هرکس خانواده شهیدی را خوشحال کند خداوند او را خشنود میکند.

وی در ادامه:کلید واژه ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل و چهار سال گذشته علیرغم مکر و حیله فراوان دشمنان ، شهداء و خون شهیدان میباشد.اگر این اتفاقات چهل ساله برای هر کشوری پیش می آمد در جا نابود می شد،اماوجمهوری اشلامی به برکت خون شهیدان همچنان پابرجاست و ان شاالله این انقلاب منتهی به انقلاب مهدی (عج) خواهد شد.

در پایان بیان کرد:رمز استواری نهضت اسلامی خون شهداست.شهداء هر آن چیزی که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم انقلاب کردند.
دشمنان ایران و اسلام مدام بر طبل نابودی جمهوری اسلامی می کوبند اما غافل از آن که خون شهداء انقلاب را بیمه کرده و نمی توانند هیچ غلطی بکنند و بعضی وقت ها که گرد و غباری میکنند به جایی نمی رسند.دشمنی که چهل سال قبل در مرزهای ما حضور داشت اینک هزاران کیلومتر از ما فاصله گرفته و روز به روز از ما دورتر میشوند.

انتهای پیام./