برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان پیرانشهر با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

🔴 برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان پیرانشهر

یکشنبه ۱۴ اسفند ماه، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان پیرانشهر با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم و مسافرین نوروزی به ریاست معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، رۆسای ادارات و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه به منظور ارائه خدمات نوروزی با تشریح دستورالعمل های خدماتی، امداد و نجات جاده ایی، خدمات انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، خدمات درون شهری و برون شهری، بالا بردن سطح ایمنی مسافران، همکاری در جهت حفظ امنیت و ایمنی در مناطق تفریحی و گردشگری و پیش بینی های لازم در خصوص ورود و خروج مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر گردید با استقرار چادرها و کانکسهای خدمات رسان و آماده کردن المانهای مناسب در راستای استقرار مسافران، ساماندهی پارکها و بازارچه مرزی، خدمات رسانی به مسافران داخلی و خارجی بخصوص جذب گردشگران با چاپ بروشورهایی با عناوین معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، ایجاد ایستگاه های امنیت و سلامت در نقاط مختلف شهرستان و برپایی چادرهای عشایری با توجه به مرزی بودن این شهرستان تمهیداتی انجام گردید.

لازم به ذکر است شروع بکار خدمات دهی نوروزی از تاریخ ۲۰ اسفندماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت.