به مناسبت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، خضر کاک‌درویشی؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر با صدور پیامی، این روز را به مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان پیرانشهر تبریک گفت. ه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیرانشهر در این پیام آمده است: ‌           بسمه تعالی “مردم عزیز ما در […]

به مناسبت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، خضر کاک‌درویشی؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر با صدور پیامی، این روز را به مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان پیرانشهر تبریک گفت.

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیرانشهر در این پیام آمده است:

‌           بسمه تعالی

“مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.”
حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای ( مد ظله العالی )
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب عزیز اسلامی ایران مملو ازمقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان معجزه الهی را دید .

▫️نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

▫️در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد و مردم بساط فتنه گران را با حضور آگاهانه خود برچیدند.

▫️اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ، این روز را به همه مردم بصیر و ولایتمدار به ویژه مردمان شهید پرور شهرستان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) از خداوند سبحان آرزومندم.

خضر‌کاک‌درویشی
‌             فرماندار شهرستان پیرانشهر

 

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیرانشهر