شهردار پیرانشهر: فاز دیگر احداث کمربندی جدید پیرانشهر بطول ۲ کیلومتر آغاز و از هم اکنون روند مصالحه به مالکان اراضی در امتداد این پروژه شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز ادامه روند احداث کمربندی جدید در دستور کار شهرداری پیرانشهر قرار گرفت

در اول نشست علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهرستان پیرانشهر گفت: قبل از تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ کمربندی جدید در برنامه‌ها گنجانده شده  و فاز اول را در سال جدید شروع خواهیم کرد و موانع سر راه را حل خواهیم کرد و با مالکین زمین و املاک در مسیر کمربندی جدید توافق خواهد شد،

رئیس شورای شهرستان پیرانشهر در ادامه افزود: هدف اصلی ما در احداث کمربندی جدید حل مشکل ترافیک از شهر می‌باشد و این پروژه در چند فاز در سال ۱۴۰۳ شروع خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ این پروژه بهمت مردم و شهرداری به اتمام می‌رسد.

صفر تفاخر شهردار پیرانشهر طی این نشست خبری با خبرنگاران شهرستان از شروع روند آزاد سازی اراضی در راستای احداث بخش دیگری از کمربندی جدید پیرانشهر خبر داد.

شهردار پیرانشهر افزود: فاز دیگر احداث کمربندی جدید پیرانشهر بطول ۲ کیلومتر آغاز و از هم اکنون روند مصالحه به مالکان اراضی در امتداد این پروژه شروع شده است.

صفر تفاخر ادامه داد: با توجه به معضل ترافیکی بوجود آمده در سطح شهر پیرانشهر و گریز از این معضل، تکمیل و احداث کمربندی جدید شهر به شدت احساس می شود که شهرداری در این رابطه اقدامات خود را جهت مصالحه با مالکان اراضی که در امتداد این پروژه قرار دارند را آغاز نموده که در این جریان ۹ مالک اصلی وجود دارد که باید اراضی آنها برای اجرا و اتمام این طرح آزادسازی شود.

شهردار پیرانشهر در ادامه اظهار داشت: تاکنون مقدار ۱۲۲۳ متر طولی از زمین های در امتداد پروژه آزادسازی شده است و نزدیک به ۹۰۰ متر طولی نیز جهت آزادسازی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است که به محض روند مصالحه پروژه احداث کمربندی جدید از سر گرفته می شود.

شهردار پیرانشهر خاطرنشان کرد: تمکیل و بهره‌برداری از پروژه احداث کمربندی جدید پیرانشهر به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است که ضمن تقدیر و تشکر از رسانه پیرانشهر رووداو جهت بازتاب این مطالبه به حق مردم، اجرای این پروژه مهم، مستلزم همکاری مالکان زمین ها، شهروندان و سایر نهادهای ذیربط می باشد.

صفر تفاخر در پایان عنوان کرد: در صورت همکاری های لازم از طرف مالکان اراضی در امتداد این پروژه مهم، تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهید رسید.

انتهای خبر/