اولین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار پیرانشهر و با حضور اعضای شورا، انجوها و تعدادی از مسئولان کمپ ترک اعتیاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری روژ نیوز فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی ها و آگاه سازی خانواده ها و جوانان و جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها می باشد و مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های جوانان است.

کاک درویشی گفت: معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم ملی و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسؤلان مرتبط با رویکرد دقیق تر این موضوع را دنبال کنند.

در این جلسه با تشکیل ۶ کمیته تخصصی با هدف مديريت هر چه بهتر برنامه هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شامل کمیته فرهنگی و پیشگیری ـ بازپروری و توانمندسازی ـ مبارزه با مواد مخدر ـ درمان ـ توسعه مشارکت های مردمی و قضایی بعنوان دستور کار اصلی این شورا در سال جدید تشکیل گردید. تا با بررسی دقیق راهکارها و ارائه پیشنهادات در این کمیته ها باتوجه به ظرفیت‌های موجود برای مقابله، پیشگیری و درمان معضل مواد مخدر به یک چشم انداز مناسب برای عملیاتی شدن در سطح شهرستان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/