فرماندار پیرانشهر در حاشیه برگزاری جشن گلریزان پیرانشهر از کمک 41 میلیارد تومانی خیرین این شهرستان به مؤسسات خیریه در طول سال 1402 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز خضر کاک درویشی، فرماندار شهرستان پیرانشهر در حاشیه برگزاری جشن گلریزان این شهرستان که در راستای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پیرانشهر تشکیل شده بود، طی سخنانی کوتاه گفت: خیرین پیرانشهر همواره در راستای کمک و حمایت از انجمن‌ها و مؤسسات خیریه پیشتاز بوده و هستند که جمع‌آوری و اهدای ۴۱ میلیارد تومان به مؤسسات خیریه در طول سال ۱۴۰۲ گواه این ادعاست.

وی ادامه داد: جشن گلریزان جهت کمک به زندانیان دارای جرائم مالی غیرعمد نیز هم‌زمان با ماه مبارک رمضان همانند سنوات گذشته در این شهر برگزار شد که دوباره شاهد حضور خیرین عزیز و بزرگوار این شهرستان در این جشن بودیم که جای تقدیر دارد.

کاک درویشی اضافه کرد؛ خیرین پیرانشهر در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۴ میلیارد تومان به مؤسسات خیریه این شهر کمک کردند تا بتوانند در حمایت از افراد نیازمند و قشر محروم شهرستان گام‌های مؤثری برداشته باشند.

شایان‌ذکر است که در جشن گلریزان ستاد دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد پیرانشهر بیش از ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

در این جشن ۴۸۰ میلیون تومان پول نقد، ۳۵۰ میلیون تعهدی و ۳۳۰ میلیون تومان نیز توسط کارخانه قند پیرانشهر طی چند روز آینده واریز خواهد شد

عواید این جشن زیر نظر ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد سطح استان هزینه خواهد شد.

انتهای خبر/