نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: پس از حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، معادلات منطقه غرب آسیا و کل دنیا در حال تغییر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز جلسه جهاد تبیین باهدف تبیین زوایای مختلف عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در محل اتاق جلسات شهرداری پیرانشهر برگزار شد .

حجت‌الاسلام محمدنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر، در جمع کارکنان شهرداری پیرانشهر، ضمن تشریح عملیات وعده صادق گفت: حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، به همه دنیا نشان داد که جبهه استکبار بعد از دو قرن ظلم و جنایت در حال فروپاشی سیاسی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنژاد ادامه داد: پس از حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، معادلات منطقه غرب آسیا و کل دنیا در حال تغییر است.

وی باتوجه‌به حملات وحشیانه رژیم غاصب کودک کش افزود: آخرین برگ برنده جبهه استکبار برای حکمرانی در دنیا رژیم صهیونیستی است به همین دلیل به‌صورت وحشیانه مردم غزه را قتل‌عام می‌کند و در صورت ازبین‌رفتن این رژیم، چنگال ظلم از عالم کوتاه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه خاطرنشان کرد: رویارویی جبهه حق و باطل فقط محدود به سرزمین‌های اشغالی نیست؛ بلکه تقابل دو تفکر حق و باطل است و در صورت ازبین‌رفتن رژیم کودک کش، تفکر صهیونیسم از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام محمدنژاد در پایان اظهار داشت: با تدبیر فرمانده معظم کل قوا، جبهه حق امروز تبدیل به درخت تناوری شده است که یمن، عراق، سوریه و لبنان پیشتاز مبارزه با ظلم هستند.

انتهای خبر/