امام جمعه موقت پیرانشهر: انقلاب اسلامی ایران نوری است که همیشه می‌تابد و با تابش خود به دنیای اسلام جان بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز نمازجمعه شهرستان پیرانشهر به امامت ماموستا رئوف عمری امام برگزار شد.

ماموستا رئوف عمری طی خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرستان پیرانشهر ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم ایران اسلامی تبریک عرض کرد و گفت: این انقلاب اسلامی به معنای واقعی اسلامی بود و مردم ایران با پیروی از امام والا مقام این انقلاب را به پیروزی رساندند و حق جای باطل را گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ایجاد یک دولت اسلامی و اجرای قوانین بر اساس اصول اسلامی بود. این اصل برای عدالت اجتماعی، حمایت از ضعیف‌ترین اعضای جامعه، و تحقق ایده‌های اسلامی از جمله عدالت و برابری اجتماعی تأثیر مهمی داشت. انقلاب اسلامی به ارائه خدمات به شیوه‌ای اسلامی و با تأکید بر اهمیت عدالت اجتماعی و اقتصادی پرداخت.

وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: صبر و استقامت در امور، ایمان و عمل صالح و احترام متقابل و خدمت به اسلام از جمله موارد مهم است که عمل به آنها جایگاه والایی به انسان می‌دهد.

کردار و گفتار مناسب از دیگر موارد مورد اشاره خطیب موقت شهرستان پیرانشهر بود که ماموستا رئوف عمری باتوجه‌به آیات و احادیث مختلف دراین‌خصوص گفت: ایمان و عمل صالح با دلیل قلبی که با دعا و ایمان همراه است با گفتار مناسب و اعمال دینی انسان‌ها را هم از بلا و مصیبت دور می‌سازد و هم با کامل‌شدن هدایت و ایمان به سعادت می‌رسد.

ذکر پروردگار و دعا و ایمان از دیگر اعمالی بود که ماموستا رئوف با تأکید بر آنها اظهار داشت: با این‌گونه اعمال نیک، دین و دنیای خویش را به‌سوی سعادت ابدی پیش خواهیم برد.

خضر کاک‌درویشی فرماندار پیرانشهر نیز قبل از خطبه‌های نمازجمعه در خصوص گرامیداشت دهه مبارک فجر و اقدامات دولت در سطح شهرستان و پروژه‌ها و طرح‌های آماده بهره‌برداری و قابل افتتاح قبل از خطبه‌های این هفته سخنرانی داشت.

میز خدمت ادارات و مجموعه‌های خدمات‌رسان از دیگر بخش‌های راه‌اندازی شده در کنار نمازجمعه این هفته بود.

انتهای خبر/