نقشی قره‌باغ در ادامه تصریح کرد: این انقلاب اسلامی بود که به زن مسلمان ایرانی شخصیت و هویّت بخشید، اینک زنان ایرانی در همه عرصه های حضور فعالانه دارند و نشان داده است که حجاب هیچ محدودیتی برای زن ایرانی نبوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی << روژنیوز >> برنامه تجمع دختران و مادران با رویکرد هویت اسلامی زن مسلمان ایرانی، به مناسبت هفته بسیج در مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) برگزار شد.

فرمانده سپاه پیرانشهر جلیل نقشی قره‌باغ ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در غزه بر جبهه کفر گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با صبر و ایستادگی در مقابل جبهه کفر به جهانیان ثابت کردند که محور مقاومت همیشه پیروز است و این بسیج مردمی بود که صهیونیست را به‌زانو درآورد.

 

وی در ادامه با اشاره به هویت اسلامی زن ایرانی بیان کرد: زن ایرانی باید از نظر اخلاق و ظاهر و پوشش کامل نمونه باشد و از مظاهر غربی همیشه فاصله بگیرد و هیچگاه از این مظاهر تبعیت نکند، ما باید الگو برای کل جهان باشیم ملت‌های دیگر از ما تبعیت کنند.

 

نقشی قره‌باغ در ادامه اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند از طریق فضای مجازی و جنگ نرم الگوی زن مسلمان را به الگوی دلخواهشان همان زن غربی تغییر دهند. زنان ایران اسلامی باید مواظب مکر و حیله دشمن در فضای مجازی و حقیقی باشند، شهدای انقلاب اسلامی همیشه زنان را بر حفظ حجاب پاک‌دامنی توصیه نمودند و بر آن تأکید داشتند.

نقشی قره‌باغ در ادامه تصریح کرد: این انقلاب اسلامی بود که به زن مسلمان ایرانی شخصیت و هویّت بخشید، اینک زنان ایرانی در همه عرصه های سیاسی،فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور فعالانه دارند و نشان داده است که حجاب هیچ محدودیتی برای زن ایرانی نبوده است. زنان ایرانی از توانمندترین نویسندگان در سطح جهان بوده و مقالات عملی و پژوهشی زنان ایرانی در معتبرترین مجلات و روزنامه‌ها در دید عموم قرار گرفته است.

وی در ادامه اشاره کرد: دشمنان با تزریق فرهنگ غربی از طریق کانال‌های ماهواره‌ای باهدف فروپاشی خانواده‌ها به میدان آمده‌اند و هزینه‌های هنگفتی برای فروپاشی خانواده ایرانی‌اسلامی گذاشته‌اند، ما باید آگاه باشیم و در دام دشمنان قسم‌خورده نیفتیم.

 

وی ادامه داد: حجاب زن ایرانی هویت ماست در زندگی مردان ایرانی، حفظ حجاب زن اولویت بوده و در تاریخ این امر ثابت شده است. با ارجاع به آداب و سنن قدیمی‌ها به این پی می‌بریم که حجاب برای گذشتگانمان خیلی مهم بوده است و برای حفظ حجاب از آنها تبعیت کنیم.

فرمانده سپاه پیرانشهر در پایان گفت: جایگاه زن در اسلام حرمت دارد و در آیه‌های قرآنی به جایگاه و عظمت زنان اشاره شده است، زنان جامعه اسلامی این را بدانند که حجاب محدودیت نمی‌آورد و شخصیت، کرامت و جایگاه اصلی زن را نمایان می‌کند.

انتهای خبر/