مراسـم آییـن تکـریم و مـعارفه سرپـرست شـبکه بـهداشـت و درمـان شهرستـان پیرانشــهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور خضر کاک درویشی فرماندار شهرستان پیرانشهر، صابر قلی‌زاده معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، هاشم آبادی امام‌جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنژاد نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعضای شورای اداری مسئولان و کارشناسان عرصه سلامت شهرستان، آیین معارفه امیر بهزاد به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر برگزار شد.

در این مراسم کاک درویشی فرماندار شهرستان با تقدیر و قدردانی از زحمات ناصر عبدالهی، از امیر بهزاد به‌عنوان یک مدیر باتجربه و بومی نام برد و انتخاب شایسته ایشان را به‌عنوان سکان‌دار عرصه سلامت شهرستان غنیمت دانست.

همچنین صابر قلی‌زاده معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی با تشکر از فعالان عرصه سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده ناصر عبدالهی مدیریت قبلی شبکه در طول تصدی مدیریت، در پیشبرد خدمات بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر تشکر و مسئولیت در بخش بهداشت و درمان را از جمله مسئولیت‌های حساس و سلامتی را از مولفه‌های مهم در امر توسعه دانست و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولین و همراهی منسجم‌تری توسط مردم صورت گیرد که مطمئناً با تخصص و درایت امیر بهزاد به‌عنوان یک مسئول بومی و پر انرژی این امر محقق خواهد شد.

امیر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، با قدردانی از فرماندار شهرستان و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، از تلاش و زحمات همکاران عرصه سلامت قدردانی و یادآور شد که با توکل به خداوند متعال، همکاری و همیاری مردم و مسئولین، امیدواریم بتوانیم روزبه‌روز خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان را به بهترین سطح ارتقا دهیم.

️در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات شایسته ناصر عبدالهی تقدیر و با اعطای حکم انتصاب امیر بهزاد “سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر ” برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

انتهای خبر/