فرماندار پیرانشهر در جلسه انتخابات پیش‌رو با اشاره به خلوص و عملکرد شهید جمهور آقای رئیسی و همراهان ایشان، انتخابات را فرصتی مغتنم برای مردم دانست تا با انتخاب فرد اصلح، سکان‌دار آینده کشور را برگزینند.

به گزارش پایگاه خبری روژنیوز در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در تیرماه سال جاری، اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد. این جلسه نقطه عطفی در مسیر برگزاری انتخاباتی سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود که در آن، بر لزوم همدلی و تلاش مضاعف تمامی دست‌اندرکاران برای تحقق این امر مهم تأکید شد.

فرماندار پیرانشهر در این جلسه با اشاره به خلوص و عملکرد شهید جمهور آقای رئیسی و همراهان ایشان، انتخابات را فرصتی مغتنم برای مردم دانست تا با انتخاب فرد اصلح، سکان‌دار آینده کشور را برگزینند. وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، از اعضای ستاد خواست تا با تمام توان و تلاش خود، زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پیرانشهر نیز در ادامه این جلسه، بر ضرورت رعایت دقیق قانون و مقررات در تمامی مراحل برگزاری انتخابات تأکید کرد. وی با بیان اینکه “همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی برگزار کنیم که در آن حقوق همه داوطلبان و رای‌دهندگان به طور کامل رعایت شود و هیچ‌گونه تخلفی صورت نگیرد”، تعهد خود را به برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه نشان داد.

حاضران در جلسه، با ارائه نظرات و پیشنهادها خود، بر اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده به مردم، آموزش عوامل اجرایی و نظارتی، تأمین امنیت شعب اخذ رأی و برخورد قاطع با هرگونه تخلف انتخاباتی تأکید کردند.

حضور فعال و پویای اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، نشان از عزم و اراده راسخ آنان برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای خدمت را دارد. شکی نیست که با همدلی و تلاش این افراد، شاهد انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در شهرستان پیرانشهر خواهیم بود.

خضر کاک درویشی گفت: اما این فقط آغاز راه است. در ماه‌های آینده، جلسات متعددی برگزار خواهد شد و اقدامات مختلفی برای اطلاع‌رسانی، آموزش، تأمین امنیت و سایر موارد ضروری انجام خواهد گرفت.

فرماندار پیرانشهر ادامه داد: همه ما باید در این امر مهم سهیم باشیم. با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، می‌توانیم در تعیین سرنوشت کشور خود نقش‌آفرینی کنیم و آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات، تجلی مردم‌سالاری دینی است. با مشارکت فعال در این عرصه، می‌توانیم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/