جلسه سران عشایر و معتمدین شهرستان پیرانشهر با هدف محکوم کردن اقدامات اخیر پارلمان اروپا و تجدید میثاق و بیعت دوباره با نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سران عشایر و بزرگان و ریش سفیدان شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

فرماندار پیرانشهر در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات سپاه در ایجاد امنیت و دفاع از کیان این مرزوبوم گفت :مردم ایران همیشه قدردان سپاه هستند و اقتدار سپاه در کشور تثبیت شده و تحریم و توطئه هیچگاه در تضعیف عملکرد سپاه در خدمت رسانی به مردم راهی نخواهد داشت.

کاک درویشی با اشاره به خدمات مختلف سپاه در ادوار مختلف تاریخ انقلاب از سپاه به عنوان پیش قراولان مبارزه تروریسم یاد کرد و اظهار کرد، این ارگان مهم و مردمی
در کشور و بخصوص مناطق مرزی و در این راستا در سطح شهرستان پیرانشهر با ایجاد طرحهای اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان طی سال گذشته و پروژه های سدسازی و آبرسانی و طرح های عمرانی نقش بی بدیل داشته است و اقدامات سخیف اتحادیه اروپا هیچ جایگاه جامعه جهانی در رویکرد این نظام مردمی نخواد داشت و خللی در اقدامات و حمایت سپاه از مردم نخواهد داشت.

سرهنگ نقشی قره باغ فرمانده سپاه پیرانشهر نیز در این مراسم با اشاره به ناامنی های کشورهای مختلف منطقه و وحدت بین سپاه و احاد مردم را در سایه ی ولایت فقیه دانست و گفت درایت مقام معظم رهبری و همراهی سپاه با مردم محاسبات دشمن در مورد مردم ایران را در هم شکست.

سرهنگ نقشی قره باغ این گونه اقدامات خصمانه دشمنان نظام را فرصتی در جهت هم پیمان شدن مردم و مسئولین دانست و جنگ ترکیبی دشمن را با هدف تضعیف نظام نیازمند قدرت شناختی مردم و مسئولین دانست و اظهار داشت، امنیت و آسایش مردم را خط قرمز سپاه است و مردم و بویژه سران قبایل و عشایر در توطئه های دشمن هوشیار باشند و اجازه تعرض به دشمنان قسم خورده این مملکت ندهند.

در ادامه این مراسم سران عشایر و بزرگان ایل های بزرگ منگور،مامش و پیران ضمن قدردانی از خدمات ویژه سپاه در ایجاد امنیت با محکوم کردن اقدام سخیف اتحادیه اروپا اعلام داشتند این اقدام نابخردانه اروپا هیچگونه کاستی در پشتیبانی آنان از نظام و ولایت نخواهد داشت.

قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده فرماندهی سپاه پیرانشهر پایان بخش این مراسم بود.