نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: با ایمان عمیق، شجاعت و درایت امام خمینی (ره) و رهبری و هدایت داهی خود، انقلابی را رقم زدند که نه‌تنها ایران، بلکه جهان را متحول کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز در آستانه سالروز رحلت جان‌سوز حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، مراسمی با حضور گسترده و پرشور روحانیون معزز، مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهرستان پیرانشهر در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان برگزار گردید. این مراسم معنوی که مملو از عطر ولایت و ارادت به امام راحل بود، با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدنژاد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر در این مراسم با سخنرانی به تبیین شخصیت والای امام راحل، ویژگی‌های بارز ایشان و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی پرداختند.

وی بیان کرد با ایمان عمیق، شجاعت و درایت امام خمینی (ره) و رهبری و هدایت داهی خود، انقلابی را رقم زدند که نه‌تنها ایران، بلکه جهان را متحول کرد.

حجت‌الاسلام محمدنژاد در ادامه با برشمردن برخی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) از جمله تقوا، ساده‌زیستی، مردم‌داری و شجاعت در برابر ظلم، خاطرنشان کردند: “امام راحل (ره) همواره در مسیر حق و حقیقت گام برداشتند و هرگز از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکردند.

وی خاطرنشان کرد دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) عزت و استقلال را به ملت ایران هدیه داد و زمینه را برای پیشرفت و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر در ادامه به نقش روحانیت در ترویج معارف اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره و گفت: “روحانیت همواره در کنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.”

 

حاج ماموستا عمر شریفی، مدیر مدرسه علوم دینی شهرستان پیرانشهر نیز در این مراسم با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) و نقش ایشان در وحدت امت اسلامی، گفت: “امام راحل (ره) همواره بر وحدت و یگانگی مسلمانان تأکید می‌کردند و معتقد بودند که وحدت رمز پیروزی و پیشرفت امت اسلامی است.”

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا موسوی، مدیرکل مرکز بزرگ اسلامی استان آذربایجان غربی نیز در سخنرانی پایانی این مراسم با تأکید بر ضرورت حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، از مردم خواست تا با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر گام بردارند.

علاوه بر سخنرانی‌های متعدد، حاضران در پایان با شعارهای “الله‌اکبر”، “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر ضدانقلاب” یاد و خاطره امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای خبر/